Voortaan wordt jouw advertentie in de lokale edities van Het Laatste Nieuws vergezeld van een Jobat sjabloon om extra de aandacht te vestigen op je campagne én de kandidaat aan te sporen de sollicitatie verder te zetten via Jobat.be. Maak daarom gebruik van de onderstaande HLN sjablonen om je advertentiemateriaal op te maken.
BELANGRIJK: lever het materiaal steeds in PDF!
Wil je de resultaten van jouw online campagne bijhouden in Google Analytics? Gebruik dan een UTM tag in de link naar de landingspagina.
Je kan een UTM tag herkennen aan de volgende vermeldingen in de link: https://www.exampleurl.be?utm_source=Jobat&utm_medium=display%20banner&utm_campaign=XXX%XXXX
Je kan eenvoudig zelf een UTM tag aanmaken door gebruik te maken van de volgende tool: ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder
Let op: de cijfers in Google Analytics zijn nooit identiek aan de cijfers die door een adserver worden gerapporteerd. Bij een adserver wordt elke klik die plaatsvindt gemeten. Google Analytics werkt op een heel andere manier en meet eerder aan de hand van een grote steekproef.
Formaat | File | Beeldverhouding | Breedte (in pixels) |
Hoogte (in pixels) |
Bestandsgrootte (max) | 3rd party |
Pre-roll/post-roll (in-stream) (max. 30 seconden - skippable na 15 seconden) | .mp4 | 16:9 | 1280** | 720** | 512MB (max.) | OK = VAST/VPAID |
In content video (out-stream) (max/30 seconden) | .mp4 | 16:9 or 4:3 | 1280** | 720** | 512 MB (max.) | VAST |
** De hierboven vermelde afmetingen zijn aanbevelingen
Gelieve te voorzien:
Klik hier voor meer info over de technische richtlijnen voor Video (Mediahuis)
Je kan verschillende lay-outs maken om jouw jobs weer te geven. Deze lay-out kan je kiezen bij het publiceren van de job:
Je kan video's toevoegen aan jouw vacatures.
BELANGRIJK
Banneringmateriaal moet drie dagen voor publicatie worden aangeleverd, via support@jobat.be.
Formaten en bestandsgroottes:
Zorg dat je vacaturetekst deze onderdelen bevat:
Lees Een goede vacaturetekst schrijven voor nog meer tips, trick en weetjes!
Speel je aanbod visueel uit:
Om de functie zo aantrekkelijk mogelijk te maken kunnen we extralegale voordelen uitspelen op Jobat.be. Deze komen met een icoontje in de functieomschrijving en in het overzicht te staan. De lijst hieronder omvat alle beschikbare mogelijkheden.
Voor het publiceren van online jobs heb je twee mogelijkheden.
Contacteer ons via support@jobat.be
Een Brand Page is een sjabloon dat wordt weergegeven op uw bedrijfspagina. Enkele voorbeelden:
Hoe aanmaken?
BELANGRIJK:
Vragen of problemen in verband met de technische specificaties?
Mail naar support@jobat.be
CPM (Cost Per Mille) zijn de kosten die u betaalt om 1000 keer een banner, IMU of leaderboard te tonen aan bezoekers van de website.
Bv. als het advertentietarief €15 CPM is, dan betekent dit dat wij voor iedere €15 uw banner 1000 keer tonen.
ROS (kort voor Run Of Site) betekent dat wij uw leaderboard of IMU op om het even welke pagina van de site plaatsen. Uw advertentie kan dus zowel op de homepage, als op de jobpagina’s als op de nieuwspagina’s verschijnen.
Je adviseur helpt je graag verder