515 formations: Enseignement & formation

Vietnamees

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Urdu

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Swahili

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Servisch

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Saudi

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Punjabi

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Braziliaans

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne
NCOI Learning

Opleiding: Ontdek je unieke commerciële stijl

  • par NCOI Learning
Louvain et Anvers & Port d'Anvers

Zelfvertrouwen winnen en je eigen stijl vinden, dat is waar het om draait. Je bent misschien geen sales professional, maar je hebt wel regelmatig contact met klanten. Of het nu commercieel is of niet, extra commerciële vaardigheden zijn altijd handig.

In deze hands-on tweedaagse training leer je de 'why', 'how', en 'what' van je rol kennen. Ontdek je waarden en overtuigingen en vertaal deze naar een commerciële aanpak die bij jou past. Aligneren wat je voelt met je gedrag, zodat je in elke situatie zelfverzekerd en authentiek kunt handelen.


In deze tweedaagse praktijkopleiding ontdek je hoe je je unieke commerciële stijl kunt ontwikkelen en vanuit je authentieke zelf in dialoog kunt gaan met jouw klant.

Afstemming: Leer hoe je in overeenstemming kunt zijn met jezelf, je missie kunt vertalen en authentiek kunt blijven met toegevoegde waarde.

Gedrag en Woordgebruik: Pas je gedrag en woordgebruik aan om jouw unieke verhaal te ontwikkelen en dit te vertalen naar voordelen voor de klant of je gesprekspartner.

Authenticiteit: Vind je authentieke zelf. Ontdek wat belangrijk voor je is, wat je drijft, en leer vanuit je hart te spreken zonder anderen na te apen.

Assertieve Communicatietechnieken: Verwerf technieken die zijn afgestemd op wie je bent als persoon, zodat je jezelf met vertrouwen kunt verkopen.

Kortom, ontwikkel je zelfvertrouwen en leer hoe je jouw toegevoegde waarde kunt communiceren, zodat je in elke situatie jezelf kunt blijven en je klant kunt overtuigen.

ICEBREAKER

  • Kennismaking: presentatie- en luistervaardigheden

MIJN VISIE, MISSIE EN WAARDEN

  • Visie, missie en waarden
  • Hoe wil ik toegevoegde waarde bieden
  • Pitching: Waarom kopen mijn klanten? Hoe stel ik mijn klanten tevreden? Welke producten/diensten ontvangen ze?

MIJN COMMERCIËLE STIJL

  • Je eigen ervaringen als klant
  • Do’s en don’ts
  • Waarden, drijfveren en commercieel gedrag?

MIJN COMMERCIËLE VAARDIGHEDEN

  • Eigenschappen en competenties
  • Actief luisteren
  • Assertiviteit: De 4 communicatiestijlen - De 4 levensposities
  • Omgaan met 'niet assertieve' klanten?

DE KLANTENPROFIELEN

  • De 4 profielen en hun drijfveren
  • Hoe pas je je communicatie aan aan het profiel van je klant?

VERKOOPVAARDIGHEDEN

In dit deel van de opleiding gaan we extra interactief en in elke fase aan de slag met oefeningen en rollenspelen!

De stappen van een verkoopproces:

  • Voorbereiding: Wat dienen we voor te bereiden om een vlot gesprek te kunnen voeren?
  • Introductie: Icebreaker – wederzijdse verwachtingen en intenties – de stappen.
  • Analyse: De juiste vragen stellen – open en gesloten vragen – doorvragen.
  • Argumentatie: Het verschil tussen eigenschappen (what), voordelen (how) en winsten (why).
  • Tegenwerpingen: 5-stappenmethode om quasi alle tegenwerpingen te counteren.
  • Closing: Always Be Closing (ABC)

CASESTUDY

  • Roleplay: alle aspecten van het verkoopsproces
  • Feedbackmoment
  • Actieplan met sterktes en verbeterpunten

Louvain Plus d'informations
Anvers & Port d'Anvers Plus d'informations

Enseignants

Michel Bienert

Cette formation est éligible pour

KMO portefeuille (Flandres)