Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Bruxelles :   35 jobs

Jobs par e-mail :

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Hospital Account Manager

  • Vous jouez un rôle important dans l'accélération des ventes pour l'ensemble du portefeuille...
  • Vous êtes chargé de développer et de gérer votre portefeuille de clients existants et nouveaux.

Servicing Advisor

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
  • 1ère ligne : répondre par téléphone ou par écrit aux questions spécifiques des membres en matière...
  • Identifier les questions récurrentes pour le contenu de l’info bulletin ;

Logistics Support Desk Office

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Travail à domicile
L’équipe « Logistic Support Desk » est responsable de toutes les informations, questions et réclamations des points de vente concernant le service...

JUNIOR CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

  • Acting as the first point of contact for the customer via email, phone and in person,
  • To receive and process customer orders,

Customer Service order to cash (M/F/X) - Brussels

De € 3.500 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Addressing Customer Inquiries: Responding to customer queries, concerns, and requests through...
  • Problem Resolution: Effectively resolving customer issues by providing solutions, troubleshooting...

Customer Service Expert

  • Avantages extra-légaux
    • Formations
  • Répondre aux appels téléphoniques des clients ayant besoin d'aide.
  • Coordonner l'assistance, notamment en organisant le dépannage, l'assistance médicale et le...

Customer Service OTC - work-life balance - Brussels area

De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Order Processing: customer orders, check product availability, scheduling delivery, and entering...
  • Customer Communication: main contact for customer inquiries regarding orders, deliveries, invoices,...

Customer Success (M/F/X) - Brussels - Health & Beauty sector

De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Order Processing: Managing the entire order process, from order to cash. You ensure smooth...
  • Customer Service: Provide excellent customer service to our B2B customers.

Customer Care Advisor

Votre rôleEn tant que Customer Care Advisor, vous êtes le visage, ou plutôt la voix de la société.Vous êtes la personne qui fait sourire nos clients...

German-speaking Customer Service agent Banking

De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Deliver Superior Customer Service in German:
  • Provide high-quality customer service in German, both verbally and in writing; 

Client Service Officer

De € 3.500 à € 4.000 par an
  • You handle general inquiries from clients and assist Private Bankers in all aspects of...
  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...

Field Service Engineer

Notre client, un leader mondial dans l'électrification des transports, recherche un Field Service Engineer pour renforcer leur équipe en Belgique....

Complaint Officer

  • Vous êtes la première personne de contact en cas de plaintes
  • Vous faites le suivi administratif des plaintes

Sales Advisor

  • Contacting customers to entice them with the benefits of our services.
  • In-depth analysis of customer needs to present them with the most enchanting product.

Employé du service d'assistance technique

  • Tu assistes nos clients, les centres de contact de première ligne et les techniciens en ce qui...
  • Tu analyses, résous, envoies et suis tous les tickets de problèmes et les courriels, en...
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Polyvalente Dossierbeheerder / Bijstandsverlener

De € 2.200 à € 2.850 par mois
  • U helpt bij het opstellen en opvolgen van bijstandsdossiers in het buitenland, zorgt u voor...
  • U zal zorgdragen voor de organisatie en reservering van diverse hulpverleningsdiensten in het...

Polyvalente Dossierbeheerder / Bijstandsverlener

De € 2.200 à € 2.850 par mois
  • Vous participez à l'élaboration et au suivi des dossiers d'assistance à l'étranger.
  • Vous assurez une mise à jour régulière et une coordination avec les intervenants du service...

Event Customer care coordinator

De € 2.000 à € 2.400 par an
  • Support executive leadership of the organisation and coordination of virtual and in person...
  • Organisation of the client’s annual meeting and other smaller events

Gestionnaire de Dossiers

  • Working with a team of experienced colleagues and with the support of your supervisors, the new...
  • After a thorough training, manage and control the files both medical & technical assistance that...

Event Customer care coordinator

De € 2.300 à € 2.400 par an
Registration, Travel & Accommodation – Events• Assist in building the COFE registration website according to the given instructions i.e.: content in...

Assitant.e shops Atomium & Design Museum Brussels

  • Atomium vzw
  • Laeken (Bru.)
  • Durée indéterminée
Vous assisterez principalement le responsable des boutiques de l'Atomium & Design Museum Brussels dans les tâches suivantes : Gestion des commandes...

Traineeship Quant & Actuary Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Dans le cadre d'un traineeship, vous composez avec Belfius un programme de 2 ans sur mesure : sur la base de vos intérêts et de vos talents, vous...

Customer Care Agent

  • EBP - European & Belgian Public Procurement Srl
  • Jette
Établir des relations avec les clients : vous n'êtes pas seulement un gestionnaire de clientèle ; vous devenez l'interlocuteur interne et créez une...

Account officer contrat de 6 mois, renouvelable, jusqu’à maximum 24 mois

  • NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
  • Bruxelles
AMBITIEUX, OUVERT & PERTINENT.C'EST TOUT À FAIT NOUS.Account officer - contrat de 6 mois, renouvelable, jusqu'à maximum 24 mois (F/H/X), Le...

Service Administration Supervisor

  • SMT Group - SMT Africa nv - Service Machinery Trucks
  • Ixelles
J'ai intégré l'entreprise en 2001 et depuis j'y ai occupé différents postes. Dans ma fonction actuelle de Superviseur de l'Administration des...

Customer Service Officer

  • Alpha Credit - BNP Paribas Group
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Pour le département Customer Service au sein de notre division Operations, nous sommes à la recherche d'un(e) collègue motivée, orientée client et...

Underwriter Customer Service Non Life Insurance Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Un soutien aisé et facile. Une réponse rapide et claire. Des conseils professionnels. Nous offrons la tranquillité d'esprit à notre client, en...

Customer Care Officer Bruxelles

  • Yago NV - ex Seraphin
  • Etterbeek
Déroulement des entretiensPrésentationTu veux tout comprendre au monde des start-up / scale-up et travailler au cœur de l'une des Top 100 InsurTech...

Administrateur stagiaire Défense des intérêts

  • Fédération internationale du Diabète - International Diabetes Federation - IDF
  • Auderghem
Nous cherchons à recruter un jeune professionnel bien structuré, motivé par les résultats et enthousiaste pour nous rejoindre en tant que membre à...

Servicing Advisor

  • Traxio vzw - Confédération du Commerce et de la Réparation automobiles
  • Evere
  • Durée indéterminée
Cette fonction a pour objectif d'assurer la première ligne de support vers les membres en termes principalement (mais non limitée) d'aide.Elle est...
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Unique Brussels

Gestionnaire de Dossiers

Durée déterminée, Temps plein
Encore 7 jours pour postuler
Our client is located in the center of Brussels and very easy to reach by public transport. They have more than 50 years of experience in breakdown assistance on our Belgian roads and are also active in travel assistance abroad, medical assistance in Belgium.

Gestionnaire de Dossiers

Description de la fonction

The Back Office Department is part of the Finance & Administration Department.

The Back Office staff handle assistance and/or insurance files for both B2C and B2B clients.

After analyzing the files and in accordance with the general conditions of application, they reimburse or bill B2C and B2B clients.


  • Working with a team of experienced colleagues and with the support of your supervisors, the new colleague will be mainly responsible for the following tasks:

  • After a thorough training, manage and control the files both medical & technical assistance that are created in the assistance CenterB elgium & abroad;

  • Handle incoming files via email and phone, which are automatically sent to the department's diaries.

  • Check that the services requested comply with the general terms and conditions of the contracts;

  • Analyze and validate files when anomalies are identified;

  • As appropriate, issue invoices to B2C customers, B2B customers, foreign correspondents and partner clubs, make required refunds or send denials to customers and ensure follow-up (contacts with individual & B2B customers).

  • Liaise and respond to customer needs/questions via email, letter and telephone.

  • Communicate problems and/or discrepancies to relevant coordinators and departments.

  • We expect our colleagues to independently and proactively manage cases: taking initiative, deviin

Profil

The colleague we are looking for :


  • Has initial work experience in a similar role (case manager, travel, claims, customer service, after-sales service, disputed cases, etc.);

  • Is comfortable in using the following channels: email and phone to converse and exchange with the different customers and gather all information relevant to their ongoing cases.

  • Can juggle different systems: access, analyze and reconcile found data;

  • Good analytical skills, allowing you to form opinions based on objective facts and take corrective action where necessary;

  • Excellent oral and written skills in French and Dutch (English is an asset);

  • Demonstrates accuracy, precision and synthetic ability, capable of handling a large volume of files while maintaining an optimal level of quality;

  • Is solution-oriented and open to change;

  • Has a good command of IT tools. Experience with SAP billing is a plus.

  • Shares our values and demonstrates these values in our daily work: Humanity, Trust, Innovation, Positivity;

Offre


  • A job with a relational dimension in a stimulating work environment;

  • Freedom to show and take initiative, an informal - stable and pleasant working environment;

  • An attractive salary and numerous fringe benefits (meal vouchers, free public transport, working from home, etc.).

  • The opportunity to work for a market leader that will provide you with the necessary training and evolution opportunities through regular coaching;

  • Our offices are located in the center of Brussels and are easily accessible by public transportation (close to the Rogier metro station and Brussels North station).

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Français

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