- transitie van on-street naar off-street parkeren;
- omzetten van zoekverkeer in bestemmingsverkeer;
- opladen van EV's en gedeeld vervoer faciliteren;
- logistieke diensten op de grens van emissieluwe en emissievrije zones
Customer Service Medewerker
Description de la fonction
- Inkomende telefoons en mails met problemen, informatieaanvragen, abonnementsaanvragen, aanpassingen in hun dossier, etc. van B2B- en B2C-klanten behandel je en volg je administratief verder op.
- Je werkt mee aan de optimalisatie van klantprocessen.
Profil
- Je behaalde een ASO- of Bachelordiploma en hebt minstens een eerste stabiele ervaring op een klantendienst.
- Als Customer Service Medewerker ben je klantgericht en behulpzaam. Door te luisteren en geduldig te reageren kan je een gepast antwoord geven op elke binnenkomende klacht.
- Je kan vloeiend communiceren in het Nederlands en Frans, zowel gesproken als geschreven. Je hebt basiskennis van het Engels.
- Je bent administratief sterk en kan vlot met nieuwe computerprogramma’s werken. Heb je ervaring met Topdesk? Dan is dat een pluspunt.
Offre
- Assurance groupe
- Chèques-repas
- Ordinateur portable
- Assurance hospitalisation individuelle
- Anniversaire
- Eco Cheque
- Formations
- Congés rémunérés supplémentaires
- Toffe collega’s, dagelijks warme koffie en vers fruit.
- Regelmatige team lunches om die collega’s nóg beter te leren kennen
- Af en toe een uitstap om onze reserves aan te vullen. Denk barbecues aan een wijndomein of een druivenserre…
- Lekkere chocolade van de Paashaas en van Sinterklaas
- Voltijds contract van onbepaalde duur
- Aantrekkelijk salaris volgens jouw kennis en ervaring
- Groeps- en hospitalisatieverzekering en verzekering ambulante kosten
- Maaltijdcheques, ecocheques en cadeaucheques
- Sociaal abonnement
- CAO 90 bonus
- Laptop
- 40-urenweek met 12 ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen
- Uitgebreide onboarding met interne en externe opleidingen
- Mogelijkheid om Cevora-opleidingen naar keuze te volgen
Information pratique
Afficher le numéro
de