Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Brabant flamand :   14 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Sales Generalist Cuisines - Customer Support Center - 36h

  • IKEA
  • Brabant flamand
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Travail à domicile
YOUR RESPONSABILITIES En tant que généraliste des ventes de cuisines, vous êtes responsable de fournir une excellente expérience client à nos clients...

2 Customer Care Medewerkers

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Inkomende telefoons en mails met informatieaanvragen, abonnementsaanvragen, aanpassingen in hun...
  • Je werkt mee aan de optimalisatie van klantprocessen.

Customer Service Medewerker

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Anniversaire
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Inkomende telefoons en mails met problemen, informatieaanvragen, abonnementsaanvragen, aanpassingen...
  • Je werkt mee aan de optimalisatie van klantprocessen.

Customer Service Representative focused on the DACH market

De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Saint Nicolas
    • Chèques culture et sports
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, email, and chat channels.
  • Process orders, returns, and exchanges efficiently and accurately.

Customer Service Employee with SAP and INCOTERMS

As a customer service employee with SAP and INCOTERMS, these would be your responsibilities:- You are mainly in contact with French speaking clients,...

Customer Support Coordinator

In this role, you will be responsible for providing high-quality support to our valued customers while coordinating and overseeing support...

Customer Service OTC - work-life balance - Brussels area

De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Order Processing: customer orders, check product availability, scheduling delivery, and entering...
  • Customer Communication: main contact for customer inquiries regarding orders, deliveries, invoices,...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service clients - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Spécialiste de l'Expérience Client

  • Établir des relations solides avec les intérimaires et les clients pour garantir une expérience 5...
  • Être le support de première ligne (téléphone/mail) pour les intérimaires et les clients en mission.

Verantwoordelijke studentenhuisvesting Leuven

  • In februari ben je bezig met verlenging van de contracten;
  • In maart en april start het verhuurseizoen, zorg je voor publiciteit en organiseer je opendeurdagen;

Assistant(e) commercial(e) AUTOMOBILE expérimenté(e)

  • Accent
  • Brabant flamand
  • Durée déterminée, Starter
De € 2.200 à € 2.500 par mois
  • Gérer les commandes et la facturation client des véhicules d'occasions
  • Coordonner les livraisons et préparer les documents administratifs et commerciaux

German Customer Service Officer - International company

De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for...
  • Issue resolution & customer satisfaction: provide timely and quality responses to customer...

Professional Customer Service - Junior/Senior

De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Efficiently manage incoming calls, emails, and online chats
  • Address inquiries, complaints, and feedback with a customer-oriented approach

Customer Operations Specialist - Logistics

De € 3.000 à € 4.000 par an
  • Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.
  • Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels,...

Collaborateur Service clientèle expérimenté bilingue FR/NL

De € 2.600 à € 3.200 par mois
  • Répondre aux demandes clients pour le retrait et la livraison des véhicules via mail, téléphone et...
  • Assurer une approche personnalisée et un suivi rigoureux.
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Customer Service Employee with SAP and INCOTERMS

Robert Half is currently looking for a customer service employee (m/f/x) with knowledge of SAP and INCOTERMS. This position could either be a 70%, 80%, 90% or a full time.
Intérim, Temps partiel
En ligne depuis 9 jours sur Jobat.be
It concerns an interim assignment with the option of a fix contract afterwards.Our client is an international company active in the chemical sector located in the Zaventem area. You will become a part of a team of 6 people. They have parking and are also reachable by bus. They also have good bike infrastructure as well as showers. The company often organizes teambuildings and small events.

Customer Service Employee with SAP and INCOTERMS

Description de la fonction

As a customer service employee with SAP and INCOTERMS, these would be your responsibilities:
- You are mainly in contact with French speaking clients, but also with clients of other countries (in English);
- You receive all orders from clients via e-mail;
- You follow up on all the orders;
- You are in touch with clients and answer their questions and requests;
- You arrange all necessary documents for customs;
- You handle stock management;
- You are responsible for all other necessary steps in the supply chain process;
- You make sure everything is noted correctly in SAP;
- You follow up on billing;
- You pay attention to customer satisfaction. Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at Afficher le site web.

Profil

To be able to apply for this position you need:

- A fluent knowledge of French and English, both orally and written;
- At least a basic knowledge of incoterms;
- Experience with SAP (or a similar program);
- A good knowledge of MS office;
- To be customer oriented;
- To be motivated and willing to learn;
- To like to work in an international team in an international environment;
- Have previous experience in a similar role (customer service/sales support/supply chain/logistics)

Offre

The benefits for this role are:

- Competitive salary according to the pay grades of the chemical sector;
- Meal & eco vouchers;
- Group & hospitalization insurance once you get a fixed contract;
- Home working allowance;
- 6 ADV-days + a week off at Christmas
- 2 days of homeworking after the training period
- Flexible working hours
- Training opportunities

Does this sound like the right fit for you? Please apply now and we look forward to getting in touch with you.

Information pratique

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

Pegasus Park,
De Kleetlaan 12a bus 4 - 4de verdieping,
1831 Diegem
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 14 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Service clients".