Back Office Manager
Description de la fonction
Jouw taken zullen onder andere bestaan uit:
- Het bijhouden van alle reparatiegegevens in CRM en SAP
- Het managen van serviceprocessen, zoals 5S en probleemoplossingsverhalen
- Het analyseren van garantierapporten, servicebulletins en creditverzoeken
- Klachtenafhandeling
- Ondersteuning bieden bij bepaalde IT-diensten, zoals CRM, SAP, Infonet, SPE@K en Jira
- Het bijhouden van KPI's voor backoffice-processen
- Het monitoren van de verzending van de buitendienst, inclusief efficiënte routeplanning
- Ondersteuning bieden bij de verkoop van services aan de bedrijfsontwikkelaar
- Samen met controlling AO-analyses uitvoeren
- Een team leiden, coachen en motiveren en hun prestaties regelmatig evalueren
- Rapporteren aan de Service Manager
Je bent gedreven in het behalen van de resultaten van backoffice-KPI's (zoals reactietijd, indientijd, FTF, kostenschatting en wachttijd) en verantwoordelijk voor de logistieke kosten voor het retourneren van reserveonderdelen en aantallen terugleveringen.
Je rapporteert aan de Service Manager
Profil
- Master opleidingsniveau (bedrijfsadministratie,finance...)
- Minstens 10 jaar ervaring met bedrijfsadministratie en bijhorende processen, liefst in een service gerichte omgeving.
- Leadership skills
- Assertief en diplomatisch
- Communicatief
- Goede kennis in woord en geschrift in Nederlands, Frans en Engels
Offre
- Chèques-repas
- Een warme bedrijfscultuur waar je gewoon jezelf kan zijn.
- Een goede work/life balance
- Wij houden van fun : leuke evenementen georganiseerd door de personeelsvereniging, teambuildings, traktaties en happy hours om samen van te genieten.
- Een aantrekkelijk salaris plus een bedrijfsvoertuig met tankkaart.
- 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen, steeds vrij te kiezen.
- Groeps- en hospitalisatieverzekering.
Information pratique
Afficher le numéro
de