Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - Anvers :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Back Office Manager

  • Kaercher
  • Wilrijk
  • Durée indéterminée
  • Het bijhouden van alle reparatiegegevens in CRM en SAP
  • Het managen van serviceprocessen, zoals 5S en probleemoplossingsverhalen

Groundworker

  • Accent
  • Anvers
  • Durée déterminée, Starter
De € 17 à € 21 par heure
With this client, you will be responsible for the household connections.You will break open paving.You will be digging.You will install pipes and...

truck driver construction

  • Accent
  • Anvers
  • Durée déterminée, Starter
De € 17 à € 21 par heure
What will you do?You will deliver building materials to customersYou will provide ground-level and elevated deliveriesYou will operate a crane...

Assistant Technique Assurance Qualité Achat

  • Catalay Bv
  • Huy
Dans votre rôle Assistant technique AQA (Assurance Qualité Achat) votre mission consiste à :-Prendre en charge administrativement et qualitativement...

Ouvrier de voirie asphalteur Région Huy

  • Willemen Groep Nv
  • Namur (prov)
  • Durée indéterminée

Kinésithérapeute indépendant à l'Essentiel asbl

  • AXXON Kwaliteit in Kinesitherapie vzw - Groupe Axxon Groep
  • Anvers

Assistant administratif

  • Multi Masters Group - MM Holding NV
  • Merksem
Vous êtes à la recherche d'un emploi à mi-temps en tant qu'assistant(e) administratif(ve) dans la région de Bruxelles-Brabant ? Alors lisez vite....
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Back Office Manager

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 13 jours sur Jobat.be
Bij Kärcher werkt een team van 15.330 mensen in 80 landen samen om de wereld schoner te maken. Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu ??en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en onderhoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-diensten.

Back Office Manager

Description de la fonction

In de functie van Back Office Manager draait het allemaal om het beheren van de backoffice-processen. Van administratie tot verzending en garantiebeheer. Je werkt hierbij nauw samen met je eigen team (3 à 4 collega's) alsook met andere afdelingen binnen het bedrijf.
Jouw taken zullen onder andere bestaan uit:

  • Het bijhouden van alle reparatiegegevens in CRM en SAP

  • Het managen van serviceprocessen, zoals 5S en probleemoplossingsverhalen

  • Het analyseren van garantierapporten, servicebulletins en creditverzoeken

  • Klachtenafhandeling

  • Ondersteuning bieden bij bepaalde IT-diensten, zoals CRM, SAP, Infonet, SPE@K en Jira

  • Het bijhouden van KPI's voor backoffice-processen

  • Het monitoren van de verzending van de buitendienst, inclusief efficiënte routeplanning

  • Ondersteuning bieden bij de verkoop van services aan de bedrijfsontwikkelaar

  • Samen met controlling AO-analyses uitvoeren

  • Een team leiden, coachen en motiveren en hun prestaties regelmatig evalueren

  • Rapporteren aan de Service Manager


Je bent gedreven in het behalen van de resultaten van backoffice-KPI's (zoals reactietijd, indientijd, FTF, kostenschatting en wachttijd) en verantwoordelijk voor de logistieke kosten voor het retourneren van reserveonderdelen en aantallen terugleveringen.



Je rapporteert aan de Service Manager

Profil


  • Master opleidingsniveau (bedrijfsadministratie,finance...)

  • Minstens 10 jaar ervaring met bedrijfsadministratie en bijhorende processen, liefst in een service gerichte omgeving.

  • Leadership skills

  • Assertief en diplomatisch

  • Communicatief

  • Goede kennis in woord en geschrift in Nederlands, Frans en Engels


Offre

  • Chèques-repas

  • Een warme bedrijfscultuur waar je gewoon jezelf kan zijn.

  • Een goede work/life balance

  • Wij houden van fun : leuke evenementen georganiseerd door de personeelsvereniging, teambuildings, traktaties en happy hours om samen van te genieten.

  • Een aantrekkelijk salaris plus een bedrijfsvoertuig met tankkaart.

  • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen, steeds vrij te kiezen.

  • Groeps- en hospitalisatieverzekering.


Information pratique

Sofie Maes
Afficher le numéro
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Employé administratif à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Anvers dans la catégorie "Employé administratif".