Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Brussel

Young Potential (M/V) voor dynamisch bedrijf aan het Centraal station

1249018

Via Secretary Plus Brussel

Staat 13 dagen op Jobat.be

Onze klant is een vzw die digitale start-ups vooruithelpt. Ze zijn  de ‘one-stop-shop’ voor Belgische tech ondernemers met een globale ambitie. Onze klant helpt ondernemers om in contact te komen met investeerders, klanten en experts en is een centraal punt in het Belgische tech ecosysteem, ze geeft startups een stem en wil het startup klimaat bevorderen door haar neutrale en onafhankelijke aanpak met nationaal en internationaal bereik.

Young Potential (M/V) voor dynamisch bedrijf aan het Centraal station

Functieomschrijving

Hoe ziet de functie eruit?

Als Administratief talent ben jij de spin in het web van onze organisatie. Iedereen kent jou en jij kent iedereen en jouw grootste verantwoordelijkheid is zorgen dat alles binnen ons kantoor op rolletjes loopt. Jouw werkzaamheden zijn ondersteunend en administratief en variëren van het inplannen van afspraken, het opstellen van contracten, het organiseren van een bedrijfsevenement, het verzorgen van reizen voor collega’s. Kortom: jij hebt een heel divers takenpakket en geen dag is hetzelfde!

Jij bent degene die het leuk vindt om net die extra stap te zetten en onze collega’s blij en tevreden te houden. Je vindt het leuk om met Human Resources en onze receptie mee te denken over verbeteringen van de medewerkerstevredenheid en ons kantoor. Er is bij ons veel ruimte voor eigen initiatief, of dit nu is om zaken te verbeteren of om je aan te sluiten bij een project wat jou interessant lijkt.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

- accounting: betalingen, voorbereiding van facturatie & boekhouding;

- postverwerking en kleine boodschappen;

- operationeel HR werk: opvolgen van timesheets, controleren van onkostennota's en kredietkaartafrekeningen;

- logistieke ondersteuning bij organisatie van buitenlandse missies (hotel & vluchten, busvervoer ter plaatse;

- logistieke ondersteuning bij de organisatie van onze events (offertes opvragen, drukwerk bestellen, locaties contacteren.

Profiel

Bezit jij de volgende kenmerken?

- Hands-on mentaliteit;

- Communicatief vaardig in zowel Nederlands, Frans als Engels;

- Gastvrij en servicegericht (zowel intern als extern);

- Flexibele instelling;

- Pro-actief, jij weet al wat jouw collega nodig heeft voordat hij dat zelf weet;

- Je bent een teamplayer;

- Energiek, enthousiasme; veel plezier in je vak;

- Je bent leergierig en neemt graag het voortouw in het regelen van zaken.

Aanbod

Wat heeft onze klant jou te bieden :

- Een vast contract na een geslaagde interim periode;

- een fascinerende functie in een internationaal en dynamische onderneming;

- Coaching en training op kwaliteit en vaardigheden;

- Een aantrekkelijke salaris met zeer interessante extra legale voordelen;

- Wekelijks een dagje thuiswerken is zeker een mogelijkheid.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.