Performante oplossingen voor rekrutering & employer branding.

Jobat combineert krachtige media met slimme data en lokale expertise om jouw vacature of employer branding campagne aan de juiste profielen te laten zien.

1. Krachtige media.

Jobat rust op de stevige fundamenten van Jobat.be, een job board dat dagelijks meer dan 60.000 actieve jobzoekers op bezoek krijgt. De Jobat-krant is al jaar en dag een vaste waarde in de bekendste kranten van Vlaanderen.

Daarnaast kan je via Jobat je vacature of employer branding campagne laten verschijnen bij de 6 grootste nieuwsmerken van Vlaanderen, zowel online als in print: Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Standaard, De Morgen, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.

Iedere dag bereikt Jobat zo 7 op 10 Vlamingen.

Vervolgens zet Jobat in op social media-kanalen Facebook en Instagram, op LinkedIn en Google, maar ook op relevante partnerships met meer dan 30 vaksites en de Franstalige krantenmerken 7sur7, La Dernière Heure, Références, L’Avenir, enz. Een ongezien bereik dus voor werkgevers die hun vacature of employer branding visibel willen maken.

Ontdek het volledige talentnetwerk

2. Slimme data.

Jobat maakt intelligent gebruik van data om, via alle bovenstaande media, zowel actieve als latente jobzoekers te detecteren. Die jobzoekers worden verder opgedeeld in segmenten, bijvoorbeeld ingenieurs, zorgkundigen, enz. Op die manier kan Jobat jouw employer branding- of rekruteringscampagne heel gericht aan de juiste kandidaten laten zien.

3. Lokale expertise.

Bij ons geen statische FAQ-pagina of alleen een algemeen e-mailadres voor al je vragen. Bij Jobat werken stuk voor stuk mensen met een jarenlange ervaring in onze lokale arbeidsmarkt. Je krijgt dus niet alleen een persoonlijke adviseur ter beschikking, hij of zij zal je bovendien de meest performante oplossing voorstellen in functie van je precieze behoefte.

Het Jobat-team: wie is wie?