Jobat presenteert… er zit een Ludo in elk van ons.

Toen we enkele maanden geleden het nieuwe Jobat lanceerden, was onze visie al meteen heel duidelijk: Wij willen elk talent bereiken, prikkelen en activeren. En hen een spiegel voorhouden: Ben ik nog gelukkig op mijn werk?

Delen

Vandaag vertalen we die visie naar een verrassend concept waarmee we alle talent een sympathieke shot onder de kont geven. We dagen hen uit om vaarwel te zeggen aan de steeds weerkerende frustraties, en volop te gaan voor werkgeluk. Go for happy!

Hiervoor lanceren we Ludo, een karakter dat een gezicht en een stem geeft aan de innerlijke stress die herkenbaar is voor elke werknemer. Jobat wil ook morgen dé referentie zijn voor talent dat te veel last heeft van zijn Ludo, en hen de handvaten geven om te werken aan hun werkgeluk. Of dat nu binnen de huidige job is (denk well-being, mobiliteit, salaris, …) of op weg naar een volgende job.

De eerste wave zal vooral rond onze krachtige job site draaien, maar de komende maanden pakken we ook uit met andere thema’s zoals salaris en mobiliteit. Zo willen we dé aantrekkingspool blijven van alle talent.

Vanaf 30 april zie je Ludo verschijnen op tv, online en in de krant en krijg je hem te horen op de radio.

Jobat
Go for happy

Meer artikels.