Ontdek de (mis)match tussen de verwachtingen van werknemers en werkgevers

Werkgevers en werknemers hebben vandaag de dag elk hun verwachtingen. De vraag is: “Stemmen die overeen met elkaar of niet?”

Om hier een antwoord op te bieden voerde marktonderzoekbureau iVox, in augustus 2022, een enquête bij 350 werkgevers en duizend werknemers, werkzoekenden of studenten, in opdracht van Jobat en Made in.

Met de resultaten van dit onderzoek geven we u een inkijk in de verwachtingen van werkgevers en werknemers. U krijgt o.a. antwoord op volgende vragen:

  • Welke zaken vinden werknemers het meest en minst belangrijk bij hun huidige werkgever of een potentiële nieuwe werkgever?
  • Hoeveel dagen per week willen werknemers graag thuiswerken?
  • Zijn werknemers minder productief bij thuiswerk?
Download whitepaper Onderzoek ‘War for talent’

.

U kan u op elk moment uitschrijven voor deze berichten. Meer informatie omtrent de verwerking van persoonsgegevens vindt u in ons privacybeleid: https://www.jobat.be/nl/privacy-policy.

Gerelateerde artikels
EMPLOYER BRANDING
Employer branding: meer dan verhalen vertellen
Lees meer
CASE
Hoe Jobat de unieke troef van Colruyt Group in de kijker zet!
Lees meer
EMPLOYER BRANDING
Bereik gen-z: vijf tips om te scoren op TikTok
Lees meer