Ontdek de drijfveren en mediaconsumptie van jouw toekomstige werknemers

Als werkgever is het soms zoeken naar de beste manier om nieuw talent aan te trekken. Welke aspecten van de job schuif je best naar voren? Waar hechten kandidaten belang aan bij de overstap naar een nieuwe werkgever? Maar ook: waar vind je het gewenste profiel? Via welke kanalen kan je ze het beste bereiken?

Om een antwoord te kunnen bieden op die vragen voerde marktonderzoeksbureau Ipsos, in opdracht van Jobat, een grootschalige enquête bij 10.000 Nederlandstalige Belgen, actief in allerhande jobs en sectoren.

Op basis van de resultaten van dit onderzoek geven we jou alvast een inkijk in de drijfveren van specifieke knelpuntprofielen:

  • Welke mediakanalen moet je inzetten als je ervaren ICT’er wil werven?
  • Met welke extralegale voordelen kun je zorgverleners écht blij maken?
  • Wat vinden ingenieurs belangrijk wanneer ze een nieuwe job zoeken?
  • Welke verwachtingen hebben technische en logistieke talenten ten aanzien van hun werkgever?
  • In welke mate zijn salestalenten bereid om van job te veranderen?
Download de whitepaper Jobat Talent Drivers
Gerelateerde artikels
EMPLOYER BRANDING
Employer branding: meer dan verhalen vertellen
Lees meer
EMPLOYER BRANDING
Hoe gebruik je video in employer branding? 5 slimme tips
Lees meer
BLOG
3 redenen waarom print onmisbaar blijft
Lees meer