Hoe Jobat de unieke troef van Colruyt Group in de kijker zet!

Breekt het angstzweet je uit als je agenda weer uitpuilt met meetings, de hobby’s van de kinderen en de wekelijkse datenights? We kennen het. Daarom heeft Colruyt Group een geniaal eenvoudige oplossing bedacht...

Breekt het angstzweet je uit als je agenda weer uitpuilt met meetings, de hobby’s van de kinderen en de wekelijkse datenights? We kennen het. Daarom heeft Colruyt Group een geniaal eenvoudige oplossing bedacht: zelfroosteren. Zo kunnen winkelbedienden zélf aangeven wanneer en welke uren ze werken. Met een grootse NL en FR-talige campagne speelt de EBC Studio van Jobat deze unieke troef van Colruyt Group uit.

De voorbije weken brachten we het verhaal van winkelbedienden Greet (lees hier) en Marc (lees hier) op de nieuwstitels HLN, het Nieuwsblad, 7S7 en DH – goed voor zo’n 7.000 clicks. Op hetzelfde elan gaan we tot en met eind april verder en kan je de campagne spotten op YouTube, VTM GO en via banners.

Net als Colruyt Group uw werkgeversmerk in de kijker zetten? Dat kan! De EBC Studio van Jobat brengt authentieke verhalen: 

  • verteld door uw eigen medewerkers,
  • gericht op de juiste doelgroep (Smart Jobat Datasegmenten),
  • met een mix van relevante kanalen (de grootste nieuwsmerken van Vlaanderen, sociale media, Google en onze eigen initiatieven).

Wenst u meer informatie over onze Employer Branding oplossingen?

Welke impact we kunnen genereren voor uw bedrijf?
Hoe we met uw verhaal straffe kandidaten kunnen aantrekken?

Surf naar Employer Branding - Jobat.be.
Bel 02 467 48 00 of mail Kim.Vergaelen@jobat.be

Gerelateerde artikels
EMPLOYER BRANDING
Bereik Gen Z met het Go for Happy magazine
Lees meer
CASE
De zoektocht van Teleperformance naar Customer Service professionals in Griekenland
Lees meer
CASE
De zoektocht naar een nieuwe event marketeer
Lees meer