Het vernieuwde Jobat blaast één kaarsje uit.

Hiep hiep hoera, sinds 28 juni bestaat het nieuwe Jobat één jaar! De joint-venture tussen Jobat.be en vacature.com, twee concurrerende merken, groeit succesvol uit tot een impactvol merk.

Delen

Hiep hiep hoera, op 28 juni bestaat het nieuwe Jobat één jaar! De joint-venture tussen Jobat.be en vacature.com, twee concurrerende merken, groeide succesvol uit tot een impactvol merk.

Mark Maldeghem, Algemeen Directeur bij Jobat: “We hebben het afgelopen jaar hard gewerkt om het merk Jobat vernieuwend in de markt te zetten en top-of-mind te krijgen bij onze verschillende doelgroepen. Zo heeft de Ludo-campagne zijn doel niet gemist. Daarnaast hebben we verschillende teams versterkt om in te spelen op de veranderende dynamiek van de arbeidsmarkt. Kortom: Jobat is vandaag nog beter gepositioneerd om bedrijven bij te staan in hun rekruteringsnoden en om hun werkgeversmerk op te krikken.”

Jobat.be als motor van het grootste talentnetwerk

Jobat.be staat vandaag nog sterker in de markt als platform voor actief én latent werkzoekenden om het meest relevante jobaanbod te vinden of de meest interessante werkgevers te leren kennen. Dit op basis van een uitgekiende profieldata-strategie die ingezet wordt op diverse kanalen zoals sociale media, Google, een ruim partnernetwerk (zowel Franstalig als Nederlandstalig) en tot slot de nieuwstitels (digitaal en print) van Mediahuis en DPG Media: Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Standaard, De Morgen, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg. Dit maakt van Jobat een crossmediale partner met een ongezien bereik in België voor werkgevers die hun vacature of hun employer brand visibel willen maken.

Draagvlak bij HR-professionals

Een jaar na de samensmelting leerden al heel wat bedrijven de werking van het vernieuwde Jobat kennen, en die wordt gesmaakt. Johan Claes, Employer Branding & Sourcing Manager bij MIVB: “De samenwerking met Jobat.be verliep sowieso al goed. De joint-venture tussen Jobat.be en vacature.com was verrassend nieuws in de HR(-communicatie) wereld, maar het resultaat is navenant. Het grote voordeel is nu niet alleen dat je via één drager meteen alle dagkranten- en bijhorende (partner)sites-lezers kan bereiken, maar dat je je ook op bepaalde doelgroepen kan richten. Sterk én efficiënt! En zo heb ik het graag.”

Check hoe onze oplossingen media en smart data inzetten voor jouw campagne.

Lang zullen we leven!


Spreken met een Jobat-adviseur? Dat kan!
Neem contact op met ons via info@jobat.be of 02 467 48 00

Meer artikels.