15541 jobs van 1323 bedrijven

Career Launch

Op 1 dag meer dan 1.000 kwalitatieve kandidaten ontmoeten en hen laten kennismaken met de troeven van je organisatie, dat is het handelsmerk van Career Launch, hét nationale jobevent!

Career Launch is het ideale platform voor rekrutering én employer branding. Op je beursstand ontmoet je een divers publiek: van ambitieuze starters tot ervaren professionals. Maar je aanwezigheid is meteen ook een unieke kans om je werkgeversmerk neer te zetten, zo bepaal je mee of een kandidaat nu of later voor je kiest.

Jouw bedrijf mag niet ontbreken op Career Launch, contacteer ons voor meer informatie!

 
  • De meest aantrekkelijke profielen bezoeken Career Launch

    De kracht van Career Launch

    Nationaal job-event met bijhorende mediacampagne

    Persoonlijk contact met kwalitatieve matches

    Inhoudelijk programma met werkgerelateerde workshops & sessies

    Platform om zowel jouw werkgeversmerk als wervingsdoelstellingen te realiseren

    Creatief: een deelname in het directe verlengde van jouw organisatie

    Tips voor een geslaagde deelname

    • Zorg voor “stopping power”

      Zorg ervoor dat jouw stand eruit springt ten opzichte van andere standen door bijvoorbeeld een opvallende activiteit, speciale kleurstijlen, een wedstrijd of een activatie. De stand moet interesse opwekken voor jouw bedrijf.

    • Kondig je deelname aan op je website

      Zorg dat kandidaten weten dat jouw organisatie aan Career Launch deelneemt. Misschien kan je zelfs kandidaten gericht uitnodigen om langs te komen.

    • Maak kenbaar welke profielen je zoekt

      Beursbezoekers moeten in een oogopslag zien naar welke profielen jij op zoek bent. De boodschap moet eenduidig en verstaanbaar zijn. Een ludiek of humoristisch element inbouwen werkt meestal drempelverlagend.

    • Zorg dat jouw stand toegankelijk is en uitnodig

      Maak de drempel voor kandidaten om jouw stand te banderen zo laag mogelijk. Laat recruiters nooit zitten, zeker niet werkend achter een laptop. Zorg dat jouw medewerkers niet continu bij elkaar staan en dat ze open staan voor contact.

    • Kleed je stand aan

      De selectie van pomo-en standmateriaal moet aansluiten bij het concept van de stand:

      • Hou het overzichtelijk: leg liever veel van weinig dan weinig van veel

      • Zorg ervoor dat op elk materiaal een contactadres staat van jouw bedrijf, zodat geïnteresseerden later opnieuw contact kunnen nemen.

      • Zorg ervoor dat op elk materiaal een contactadres staat van jouw bedrijf, zodat geïnteresseerden later opnieuw contact kunnen nemen.

      • Zorg voor een herkenbare huisstijl, alles kan de herkenbaarheid van de standhouder en het bedrijf verhogen: van de kledij tot het tafelkleed.

    • Zorg voor een goede voorbereiding van jouw recruiters

      Een mooie verzorgde stand is belangrijk, maar een stand komt pas tot leven door zijn bemanning. De voorbereiding van de standmedewerkers is daarom een van de belangrijkste aandachtspunten bij uw beurspresentatie. Zorg dat zij over voldoende informatie beschikken om concrete vragen over openstaande functies te kunnen beantwoorden.

    • Zorg voor voldoende privacy om een gesprek te voeren.

      Zorg voor een private ruimte waar je kandidaten kan ontvangen voor een persoonlijk gesprek. Niets is zo vervelend als nog 10 andere kandidaten die een gesprek kunnen meevolgen.

    • Plan een follow-up

      Stuur de kandidaten die hun cv hebben achtergelaten een mail zodat ze weten wat de eventuele volgende stappen in het proces zijn.

    Herbeleef Career Launch Leuven 2016

    Contacteer ons voor meer informatie