MARK Magazine wordt Go for happy magazine!

Actuele topics die jong en oud prikkelen, gebracht in een modern jasje én een sterkere digitale integratie op Jobat.be en onze zes nieuwssites.

Delen

In 2021 krijgt MARK Magazine een heuse make-over. Het magazine, dat verschijnt in De Standaard en Het Nieuwsblad, wordt meer geïntegreerd in het Jobat-merk en krijgt de nieuwe naam Go for happy, naar de baseline van Jobat. Wat mag je verwachten? Actuele topics die jong en oud prikkelen, gebracht in een modern jasje én een sterkere digitale integratie op Jobat.be en onze zes nieuwssites.

Wil je je positioneren als een toonaangevende werkgever en talent inspireren?
Dan is het vernieuwde Go for happy-magazine het kanaal om dat te doen. Als partner breng je relevante verhalen vanuit je eigen bedrijf en ervaringen.

Go for happy magazine biedt meerwaarde aan de lezers door prikkelende, inspirerende, actuele en relevante content te brengen. Content die zowel young graduates als meer ervaren talent aanspreekt. Denk aan thema’s zoals wellbeing, nieuw leiderschap, hybride werken, mobiliteit en heroriëntatie. De nieuwe vormgeving van het magazine trekt bovendien aan om te lezen: we spelen met tekst en vorm, de foto’s worden gekenmerkt door een verfrissende, maar steeds herkenbare stijl, …

Daarnaast trekken we nog sterker de kaart van digitalisering. De content van het magazine wordt digitaal geïntegreerd op Jobat.be en de zes nieuwssites van onze moederhuizen DPG Media en Mediahuis: hln.be, nieuwsblad.be, standaard.be, demorgen.be, hbvl.be en gva.be. Van een groot bereik gesproken. We nemen ook social media mee in het verhaal om de content extra te boosten.

Tot slot voegen we video toe aan de content op de digitale kanalen. Eén beeld zegt meer dan 1.000 worden, zeggen ze. Wist je dat mensen bewegende beelden en video 60.000 keer sneller verwerken dan tekst? Het gebruik van video laat toe om complexe verhalen op een visuele manier duidelijk te maken. Het laat kandidaten op een alternatieve, aantrekkelijke manier kennismaken met een organisatie. Kortom, video is een bijzonder krachtige tool om je boodschap over te brengen.

Deze vernieuwingen maken het Go for happy magazine klaar voor de toekomst en een interessant medium voor zowel lezers als partners. Het vernieuwde magazine verschijnt tweemaandelijks en voor het eerst op 27 februari in De Standaard en op 1 maart in Het Nieuwsblad. Mis het niet!

Kalender met hoofdtopics

27/02 DS & 01/03 NB

Interne mobiliteit / opleiding / groei / heroriëntatie

24/04 DS & 26/04 NB

Purpose / Cultuur

19/06 DS & 21/06 NB

Wellbeing

25/09 DS & 27/09 NB

Young Graduates

30/10 DS & 02/11 NB

Mobiliteit: slimmer en groener onderweg

18/12 DS & 20/12 NB

Nieuw leiderschap

Interesse om partner te worden van Go for happy magazine?
Contacteer Kim Vergaelen, Product Manager Go for happy-magazine: kim.vergaelen@jobat.be of +32 479 31 18 99.
Meer artikels.