Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 12

Volgende
Gemeente Bertem

voltijds statutair afdelingshoofd grondgebiedzaken

A1a-A2a (M/V) met aanleg van een wervingsreserve, geldig voor één jaar

Gemeente Bertem | Bertem | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 12 dagen op Jobat.be

De gemeente Bertem zoekt voor spoedige indiensttreding:

voltijds statutair afdelingshoofd grondgebiedzaken

Functieomschrijving

Je leidt en coördineert de afdeling Grondgebiedzaken die bestaat uit de diensten openbare werken, omgeving, milieu en GIS. Je bent eveneens verantwoordelijk voor de voorbereiding, de opvolging en de realisatie van de noodplanwerking van de gemeente. Afhankelijk van je expertise of afniteit, neem je binnen één van de domeinen (omgeving, milieu of GIS) ook de meer inhoudelijke en beleidsmatige aspecten voor je rekening.

Profiel

Je voldoet aan de toelatings- en aanwervingsvoorwaarden • Je hebt een masterdiploma (of gelijkgesteld) • Je beschikt over sterke management en leidinggevende vaardigheden • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie • Je beschikt over een rijbewijs B of je behaalt dit tijdens de proefperiode

Aanbod

Bruto voltijdse maandwedde: min. 3107,98 euro - max. 5149,15 euro; • Beroepservaring bij een andere overheid en relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige komen in aanmerking voor de toekenning van de diverse anciënniteiten; • Volledige terugbetaling woonwerkverkeer (fets en openbaar vervoer), hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van 8 euro en 35 dagen verlof

Interesse? Dien je kandidatuur in uiterlijk op 12 juni 2019 via het voorgeschreven sollicitatieformulier, op één van de volgende manieren: • door het elektronisch in te vullen (www.bertem.be/sollicitatieformulier) of • door het per e-mail, per post of persoonlijk te bezorgen aan de dienst HRM, Tervuursesteenweg 178, 3060 Bertem, personeel@bertem.be. Voeg bij je kandidatuur ook een recent uittreksel uit het strafregister en een afschrift van het gevraagde diploma.

Interesse?

Dien je kandidatuur in uiterlijk op 12 juni 2019 via het voorgeschreven sollicitatieformulier, op één van de volgende manieren: • door het elektronisch in te vullen (www.bertem.be/sollicitatieformulier) of • door het per e-mail, per post of persoonlijk te bezorgen aan de dienst HRM, Tervuursesteenweg 178, 3060 Bertem, personeel@bertem.be. Voeg bij je kandidatuur ook een recent uittreksel uit het strafregister en een afschrift van het gevraagde diploma.
Leuven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 33 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Overheid' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.