Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Antwerpen

Voltijds commercieel bediende te Brasschaat (1335387)

Secretary Plus Antwerpen | Brasschaat | Interim optie vast, Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is reeds 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten, vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Voltijds commercieel bediende te Brasschaat (1335387)

Functieomschrijving

  • In deze functie heb jij als doel om de (buitendienst)collega’s en klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn; 
  • Het opvolgen en indien nodig het corrigeren van de administratieve afhandelingen van leveringen; 
  • Afhandeling van rechtzettingen (van bvb onvolledige leveringen, e.d.) via kredietnota’s; 
  • Communicatie met collega’s, GLS en klanten over afhaalopdrachten, leverafspraken en -problemen, weigeringen, claims en bestellingen; 
  • Algemene administratieve taken; 
  • Verbeteringsprojecten.

Profiel

  • Een bachelordiploma bij voorkeur in de administratieve richting;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een administratieve richting;
  • Ruime kennis van MS Office is een absolute vereiste;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Franse taal in woord en geschrift;
  • Een ‘getting things done’ mentaliteit;
  • Je bent bereid voltijds te werken.

Aanbod

  • Binnen het bedrijf maak je deel uit van de afdeling Back-Office Sales waar jij het team zal versterken dat bestaat uit 6 gepassioneerde professionals;
  • Samen met jouw team heb jij de missie om de afdeling tot een hoger niveau te tillen door jouw proactieve houding en hands-on mentaliteit;
  • Competitief salarispakket in verhouding tot jou ervaring met maaltijdcheques van 7€;
  •  Uren/week: 39u/week, werken van ma tot don van 8.30-12.30 en van 13 tot 17u. Op vrijdag tot 16u;
  • Vakantiedagen: 20+6 adv;
  • Mooie kantoren (moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer).

Interesse?

Liesbeth Bal
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.