Terug naar zoekresultaten
ASAP Brussel

Vertegenwoordiger (M/V) Cleaning met ervaring berekeningen gezocht!

Vertegenwoordiger

Via ASAP Brussel

Nog 4 dagen om te solliciteren

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Vertegenwoordiger (M/V) Cleaning met ervaring berekeningen gezocht!

Functieomschrijving

Je zal de eerste echte buitendienst medewerker (M/V) worden om onze klant te vertegenwoordigen op gebied van prospectie, maar ook het commerciële aanspreekpunt zijn voor bestaande klanten.

Je zal instaan voor actieve prospectie en het vastleggen van jouw afspraken om de plaatsbezoeken te regelen.

Doel van deze bezoeken op de sites van de eindgebruiker van de schoonmaakdiensten (schilder-, en of opruimingswerken) is kennis te maken met jouw nieuwe contactpersoon voor deze diensten en de verwachtingen. 

Je zal opmetingen verrichten en op basis daarvan jouw berekeningen maken voor jouw offertes aan deze eindgebruikers.

Hierbij hou je rekening met het type vloeren, de te gebruiken technieken, afschrijving van de in te zetten machines, materialen en producten, de kost van je mankracht, wat zijn de verwachtingen van de potentïele klant op gebied van reguliere en occasionele schoonmaak, grote schoonmaken, dienen er sanitaire toestellen gehangen te worden en aangevuld te worden? Wenst de eindgebruiker inloopmatten en welke is de frequentie van de wissels? Dienen de ramen gezeemd te worden, zijn er glazen wanden die dan ook moeten gepoetst worden?...

Je zal nauw samenwerken per de inspectrice/Inspecteur die de 'werven' zal opstarten en de schoonmaak medewerkers zal begeleiden. Theorie en praktijk moeten zoveel als mogelijk matchen gezien jullie beiden Kwaliteit hoog in het vaandel zullen dragen.

Het doel van onze klant is immers dat je een long term win-win situatie creëert met jouw klanten en zij op jou kunnen vertrouwen. Je zal dan ook de eerste zijn die bij uitbreiding van het sales team de keuze krijgt om verantwoordelijke van dit team te worden.

Je wordt bijgestaan door een team die jouw offertes administrtief zal verzorgen, voor de berekening rekent onze klant op jou.

Je blijft betrokken bij het gehele verkoopsproces en polst bij jouw klanten hoe het loopt.
Samen met de Inspectie, kan je dan eventueel bijsturen. (levertermijnen, tevredenheid, kwaliteit,..)





Profiel

Je staat stevig in je schoenen en hebt tevens ervaring in het onderhandelen van dergelijke dossiers.
Je bent volhardend,  overtuigend en gedreven, maar gaat niet voor one-shots!

Je zorgt voor een goede risicospreidingen en deinst er niet voor terug om aan publieke aanbestedingen deel te nemen. deadlines bezorgen jou geen stress, je kan goed je prioriteiten stellen.

Ook de betalingen pik je op wanneer deze eens op op een klantvriendelijke manier zich laten wachten.

Je houdt ervan resultaat te halen uit jouw gegeven energie, maar bent geen 'shark'. Je communiceert open met de interne medewerkers en met de klant/prospect over wat kan en niet kan, altijd met een vertrouwensband op lange termijn in het achterhoofd. Voor jou is een klant geen nummer!

Je bent zelfstandig en krijgt ook veel vertrouwen om zelfstandig te werk te gaan. Echter hou je een goed contact face-2-face met jouw klanten en collega's. In dit familiale bedrijf is communicatie en constructief communiceren en samenwerken alles! Je bent dus ook een goede TEAMplayer.

Beroepsopleidingen via de ABSU of andere functiegerelateerde opleidingen zijn steeds een plus!

Je dient je te beschikken over minstens 3 jaar solide en relevante ervaring als Sales consultant en calculaties voor schoonmaakdiensten. Je gebruikte hiervoor Excel en kent de rendementen per type vloerbekleding, bezettingsgraad van meubilair...van de recentste schoonmaaktechnieken.

Aanbod

In dit dynamisch, sterk groeiend bedrijf van nu nog 6 mensen, kan je je volledig ontpoppen tot een echte trekker. Iemand die er samen met dit leuke en correcte team wil voor gaan het bedrijf gestaag te doen groeien, is hier absoluut op zijn plaats!

Je krijgt veel vertrouwen, dit gaat echter gepaard met betrouwbaar zijn en respect te hebben voor jouw collega's. De zelfdiscipline te hebben en geëngageerd te zijn.

Je mag mee de commerciële dienst opstarten, het commerciële traject helpen opbouwen, acties uitdenken, demo's van producten doen en advies geven aan jouw klanten... mee GROEIEN.

Je kan hiervoor rekenen op een correcte omkadering en de nodige tools om jouw functie naar behoren uit te voeren, alsook een sterke logistieke, administratieve en commerciële ondersteuning. 

Je bepaalt je eigen agenda adhv jouw afspraken, liefst tussen 8 en 17 uur, maar hierin ben je flexibel, ook onze klant is hierin flexibel en correct ingesteld.

Jouw loon bepreek je meteen met de Office Manager, je kan eventueel een deel op commissie bespreken.

Zin om mee dit leuke bedrijf te doen groeien en helpen aan het roer te staan? Kan je meteen starten? Laat het ons ASAP weten!
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales buitendienst / vertegenwoordiger
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brussel
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales buitendienst / vertegenwoordiger' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.