Terug naar zoekresultaten
Accent

vertegenwoordiger B2B

Via Accent

Staat 20 dagen op Jobat.be

Onze klant is een dienstverlenend bedrijf dat actief is op het gebied van industriële technische en cleanroom kledij. .
Zij verhuren onderhouden en verkopen beroepskledij.
Beroepskledij dit is hun specialiteit! Van de keuze van het kledingstuk tot een service op maat; u kunt steeds rekenen op de vakkennis van een specialist. Onze klant is een industriële wasserij die zich toespitst op de industrie behoeften en specialiteiten. In dit opzicht is de volledige ontwikkeling van de wasserij gericht op werkkledij in de wijdste zin van het woord. Zij durven gerust stellen dat ze geen wasserij zijn voor hospitaallinnen om u te doen begrijpen in welke richting wij onze processen en logistiek sturen. Voor hun afdeling cleanroom zoeken zij momenteel een bijkomende vertegenwoordiger.

vertegenwoordiger B2B

Functieomschrijving

Na een grondige interne opleiding word je verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten voor de aan jou toegewezen productgroepen in de provincies West-Vlaanderen Oost-Vlaanderen Waals-Brabant en de Key accounts in Henegouwen. Je zorgt voor commercieel advies naar voornamelijk bestaande klanten maar ook naar prospecten toe. Jouw klanten bevinden zich in uiteenlopende branches zoals o.a. de micro-electronica farmaceutische industrie en de metaalindustrie. Door de grote diversiteit van wensen en behoeften van de klant en het feit dat je streeft naar een aanpak op maat voor je klanten word je uitgedaagd om creatieve klantgerichte oplossingen te creëren. 1x per week heeft u salesoverleg te Péruwelz en rapporteren doe je aan de commercieel verantwoordelijke België. Je legt het eerste contact met klanten maakt offertes op en vernieuwt de bestaande raamakkoorden. Je bezoekt ongeveer een 10 klanten/prospecten per week.

Profiel

Je bent een commerciële relatieverkoper die streeft naar een langetermijnrelatie met je klanten die je wekelijks bezoekt.
Naast 70% klantenbezoeken doe je toch ook een 30% prospectbezoeken.
Offertes maken en opvolgen behoren tot je sterktes je bezoeken rapporteer je aan je commercieel verantwoordelijke.
Je bent zelfstandig en betrouwbaar want je administratie doe je van thuis uit.
Je beheerst vlot het Nederlands en Frans en hebt een basis Engels.
Je hebt een goede kennis van Excel en hebt interesse in een eerder technisch product.

Aanbod

Onze klant is een open dynamisch en vooruitstrevend bedrijf waar ruimte is voor visie initiatief en persoonlijke groei. Als vertegenwoordiger krijg je ondersteuning van de goed uitgebouwde diensten en er worden op regelmatige basis scholingen georganiseerd. Binnen deze structuur kan je volop genieten van de voordelen verbonden aan een boeiende en gevarieerde job. Dit betekent dat je naast werkzekerheid en prestige ook mag rekenen op een aangename werksfeer en een uitstekend salaris in overeenstemming met je bekwaamheden
Waals-Brabant,Limburg,Brussel,Vlaams-Brabant,Henegouwen,Luik,West-Vlaanderen,Oost-Vlaanderen,Luxemburg,Antwerpen,Namen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 8 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Waals-Brabant, Limburg, Brussel, Vlaams-Brabant, Henegouwen, Luik, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Luxemburg, Antwerpen, Namen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.