Terug naar zoekresultaten
ASAP Leuven Office

Verhuuradviseur

Regio Leuven

ASAP Leuven Office | Leuven | Interim, Onbepaalde duur, Voltijds

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Verhuuradviseur

Functieomschrijving

De Rental afdeling beschikt over een grote vloot moderne toestellen die verhuurd worden aan klanten. 
Hiervoor is een efficiënt team dat iedere dag druk in de weer is om het juiste toestel aan de juiste prijs en op een zo kort mogelijke termijn bij klanten te krijgen.
Als verhuuradviseur maak je deel uit van een 5-koppige ploeg en ben je medeverantwoordelijk voor de goede werking, het succes en de groei van de verhuurafdeling. Je werkt in het hoofdkantoor in Heverlee.

Je takenpakket:
•    Je werkt in een B2B omgeving met een sterke technische invalshoek
•    Je wordt een échte specialist in het aanbieden van huuroplossingen op maat
•    In een handomdraai weet je de specifieke behoeften van onze klanten te analyseren
•    Ook voor onze verkopers ben je hét aanspreekpunt in zaken verhuur
•    Je ondersteunt commerciële acties en gaat mee op zoek naar nieuwe klanten.
•    Je levert de nodige informatie over onze toestellen en werkt een aantrekkelijk voorstel uit 
•    Je creëert klantgerichte offertes en volgt ze consequent op.
•    Je waakt over de correcte en tijdige levering en afhaling van toestellen
•    Je bewaakt de toestand en eventuele schade op huurtoestellen en organiseert de nodige werkplaatsopdrachten
•    Je maakt contracten op en staat in voor een correcte facturatie
•    Je onderhoudt mee de klantgegevens.

Profiel

Indien je ervaring hebt in een verhuuromgeving is dat een pluspunt.
Het werken met Excel, ERP en CRM software is voor jou geen probleem.
Je bent flexibel en kan je aanpassen aan veranderingen.
Je bent een vlotte communicator die zich niet laat doen.
Als je bovendien ook nog administratief bent aangelegd en je hebt de nodige commerciële feeling, zit het helemaal goed!
Je hebt een perfecte kennis van het gesproken Nederlands en Frans.

Aanbod

Je komt terecht in een hecht en ambitieus team. 
Wij bieden je een leuke, uitdagende job met verantwoordelijkheid en ontwikkelingsmogelijkheden.
Je geniet daarenboven van een zeer mooi loon, aangevuld met extralegale voordelen.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Leuven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Van € 2.500 tot € 2.850 per maand
  • Groepsverzekering

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.