Terug naar zoekresultaten

1 van 4

Volgende
Intersoc VZW

Verantwoordelijke Infrastructuur & Contracting

Intersoc VZW | Schaarbeek | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 26 dagen op Jobat.be

Intersoc is de CM-vakantiedienst. Jaarlijks kiezen meer dan 45.000 vakantiegasten voor een Intersoc-vakantie. Onze hoofdactiviteiten spelen zich af in onze ‘Intersoc-hotels’ in Zwitserland, Frankrijk en Tsjechië die volledig in eigen beheer worden uitgebaat. De meeste diensten (marketing, verkoop, personeel, boekhouding, operations…) worden centraal beheerd op het hoofdkantoor in Brussel.

Verantwoordelijke Infrastructuur & Contracting

Functieomschrijving

1. Beheer hotelinfrastructuur

A. Opvolgen van verbouwings- en nieuwbouwprojecten in de Intersoc-hotels:
  • Projectontwerp in overleg met architectenbureau
  • Plaatsen van bestellingen (meubilair, verlichting, sanitair, vloerbekleding,…)
  • Opvolging van de werken
  • Budgetopvolging
B. Beheren van alle onderhoudscontracten voor infrastructuur en materiee
  • Afsluiten van de contracten
  • Opvolgen van de uitvoering ervan
  • Heronderhandelen wanneer nodig
 C. Opstellen en up-to-date houden van hotelinventarissen

2. Contracting skiwerking
  • Afsluiten en administratieve opvolging van alle contracten met lokale skischolen, skiliften en ski-onderhoud voor de Intersoc-hotels
  • Jaarlijkse vergadering en onderhandelingen
3. Diverse aankopen en logistiek
  • Beheer animatie- en promotiematerialen
  • Beheer drukwerken (brochures, bureelmateriaal,…)

Profiel

Opleiding: Bachelor in een relevant domein (hotelmanagement, facility management,...)

Ervaring: minimum 10 jaar werkervaring waarvan minstens 1 ervaring in de hotelsector.

Talenkennis: vlotte mondelinge en schriftelijke kennis van NL, FR, D, E

Varia: rijbewijs B

Persoonlijkheid: Georganiseerd, resultaatgericht, zelfstandig. Bereid om continue bij te leren. Goede onderhandelaar

Beschikbaarheid: Bereid zich regelmatig te verplaatsen naar het buitenland (tot 12 weken per jaar). Occasioneel weekend- en avondwerk

Aanbod

  • Een marktconform salaris, aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een groepsverzekering 100% ten laste van de werkgever
  • Glijdende werkuren en een gunstige vakantieregeling laten een goede work-life balans toe.
  • Een veelzijdige functie binnen een solide groep met ongedwongen, familiale werksfeer.

Interesse?

Solliciteren kan tot en met 28 februari via de website www.intersoc.be of per mail naar personeelsdienst@intersoc.be. Je kandidatuur wordt snel en vertrouwelijk behandeld. Voor meer info kan je contact opnemen met personeelsdirecteur Sam Geleyn op sam.geleyn@intersoc.be of via 02/246.47.49.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 13 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels, Duits

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Van € 2.550 tot € 3.200 per maand
    i

    i Hoe wordt dit salaris berekend?

    De aangeleverde salaris informatie is gebaseerd op geanonimiseerde gegevens van .

    De weergave van de salarissen is gebaseerd op criteria zoals industrie, functietitel, locatie en een aantal andere elementen.

  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • GSM & smartphone
  • Laptop

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Facility manager' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.