Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 79

Volgende
Carrefour België

Verantwoordelijke Helpdesk Operaties

Carrefour België | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

Carrefour Belgium

Verantwoordelijke Helpdesk Operaties

Functieomschrijving

De verantwoordelijke van de logistieke service desk (LDS) en audit heeft een algemeen beeld over de supply chain (vers, sec, non-food)voor alle business units. Deze persoon is klantgericht maar zorgt er tegelijkertijd voor dat procedures en processen door alle partijen nageleefd worden. De verantwoordelijke staat in voor het oplossen van de logistieke problemen die de winkels ervaren en streeft, samen met de collega's, naar continue verbetering. Als eerste aanspreekpunt, speelt de verantwoordelijke Logistieke Service Desk en Audit, een belangrijke rol in het creëren van een positief imago van de logistiek van Carrefour. De functie rapporteert aan de Logisitieke Directeur (E2E)en werkt nauw samen met de verantwoordelijken van de distributiecentra, de aankoop en transport.


 


De verantwoordelijkheden van de Verantwoordelijke Helpdesk Operaties zijn:




  • Aansturen van de ploeg van de helpdesk en van de logistieke Audit, en zorgen voor een optimale coördinatie tussen beide diensten en met de externe diensten.



  • De Logistieke helpdesk aansturen die instaat voor de operationele communicatie van de logistiek (transport en distributiecentra), evenals het verwittigen en/of het oplossen/verhelpen van structurele of lokale logistieke problemen, en dit voor alle 700 winkels van het netwerk, vanaf de bestelling tot de levering.



  • Instaan voor de resultaten van de Logistieke audit ploeg die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van een audit op het terrein (in de winkel) of in de informatica systemen op de aangevraagde litiges van de winkels. Dit om de kloof tussen wat er wordt aangegeven en de werkelijkheid zoveel mogelijk te beperken.



  • Het ontwikkelen van nieuwe werkwijzes en optimaliseren van processen in beide diensten om bij te dragen tot het verminderen van litiges en problemen.



  • In nauw contact staan met de verantwoordelijke van de Juridische Dienst, Veiligheid, Adco, Kwaliteit, IT, Expansie et de directies van de verschillende BU's, om het werk van beide ploegen te begeleiden.



  • Handelen als interne raadgeven van de hiërarchie in het kader van het naleven en optimaliseren van interne processen.



  • Waken over de veiligheid van de systemen, problemen oplossen indien nodig en al het mogelijke doen om deze pro-actief te vermijden.



  • Werken aan een politiek om transversaal in te voeren om zo tot een optimale prestatie van de dienst te komen en om tot een geïntegreerde dienst te komen.



  • Leiden en motiveren van beide ploegen en de medewerkers professioneel ontwikkelen



  • Vertalen van de objectieven van de onderneming in operationele en concrete objectieven voor zichzelf en voor de medewerkers.



  • Het plannen, organiseren, coördineren, opvolgen en aanpassen van de dagelijkse activiteiten van de ploeg, om zo de activiteit correct en efficiënt te laten verlopen om de vooropgestelde objectieven te behalen, en dit binnen het jaarlijks opgesteld budget en de commerciële afspraken die met de verschillende BU's zijn overeengekomen.

Profiel



  • Je hebt een diploma van universitair niveau of hoger onderwijs



  • Je bent goed tweetalig Nederlands/Frans



  • Je hebt ervaring als winkeldirecteur en bent klantgericht



  • Je bent analytisch ingesteld



  • Je hebt goede planning en organisatorische vaardigheden



  • Je bent resultaatgericht



  • Je hebt sterk communicatievaardigheden



  • Je hebt sterk in onderhandelen en overtuigen



  • Je bent teamgericht en hebt leiderscapaciteiten



  • Je bent flexibel

Aanbod



  • Een contract van onbepaalde duur bij een van de grootste spelers van de distributie wereldwijd.

  • Een boeiende voltijdse job waarin je je vaardigheden en kennis door middel van voortdurende vormingen kan verruimen.

  • Een aantrekkelijk salaris en een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen.

In een wereld in verandering zijn diversiteit en inclusie centrale waarden. Bij Carrefour willen we


vrouwen en mannen aantrekken en behouden - van alle leeftijden en van allerlei achtergronden,


elk met haar of zijn eigen ervaring. We zijn ervan overtuigd dat we hiermee onze klanten kunnen


bekoren en onze resultaten en onze innovatieve kracht versterken.


 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 41 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Logistiek management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.