Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 93

Volgende
Motmans & Partners

VERANTWOORDELIJKE DIENST NAVERKOOP bij Fritel

Via Motmans & Partners

Staat 9 dagen op Jobat.be

FRITEL (www.fritel.com) is al jaren marktleider in friteuses die internationaal bekendstaan als dé beste. Met de allernieuwste generatie Frytastic© en Snacktastic© wordt deze reputatie nog verder bevestigd. FRITEL geeft zin om te koken én lekker te eten. Het sterke merk ontwikkelde intussen ook een uitgebreid en succesvol assortiment in Baking (wafelijzers, grills en tafelgrills), Fun Cooking (raclette- en steengrills, fondues en kaasraclette), Cooking (blenders, choppers en snijmachines) en Accessories. Topkwaliteit, degelijkheid, continue innovatie, gebruiksgemak, snelle levering uit voorraad en een uitmuntende dienst naverkoop zijn duidelijke en bewuste keuzes van FRITEL. Net zoals de exclusieve distributie in de Benelux van kwaliteitsmerken zoals Air Naturel (luchtbehandeling), GRAEF (allessnijders en ontbijt), SEASONAL (trendy seizoensproducten), STYLIES (luchtbehandeling) en WIGO. Momenteel zijn wij voor hen op zoek naar een Verantwoordelijke Dienst Naverkoop.

VERANTWOORDELIJKE DIENST NAVERKOOP bij Fritel

Functieomschrijving

  • Het servicegebeuren volledig beheren van a tot z
  • Vragen en klachten behandelen, zowel via mail, per telefoon als in de toonzaal
  • Herstellingen beheren, bestekken opmaken, voorraden opvolgen en reserveonderdelen bestellen
  • Handelaars en contacten tijdig op de hoogte brengen van wijzigingen in het portfolio van producten, onderdelen en accessoires
  • Jaarlijks herevalueren van prijzen van onderdelen en accessoires
  • De servicewebsite up-to-date houden (FAQ’s, tips, BOMlijsten, gebruiksaanwijzingen, enz.)
  • Initiatief nemen om de huidige processen nog performanter te maken
  • Aansturen, motiveren en bijstaan van het team van herstellers
  • Frequente kwaliteitsproblemen en klachten signaleren aan de afdeling Kwaliteit en Ontwikkeling & Engineering
  • Rapporteren aan de directie

Profiel

  • Minimaal bachelorniveau op vlak van analyse- en denkvermogen
  • Een 2-tal jaren relevante ervaring in een commerciële dienstverlenende functie
  • Hands-on, ondernemende en stressbestendige persoonlijkheid
  • Administratief en organisatorisch sterk
  • Proactieve, probleemoplossende en gestructureerde aanpak
  • Continu streven naar een win-winsituatie
  • Overtuigende communicator zowel in Nederlands, Frans als Engels

Aanbod

  • Groeiende en dynamische onderneming met een goede reputatie en een kwalitatief hoogstaand productgamma 
  • Uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid
  • Attractief salarispakket
Midden-Limburg (Hasselt - Genk)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • Sector: Grondstoffen, Landbouw en Voeding
  • Hasselt (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service, Sales support & administratie' jobs in Midden-Limburg (Hasselt - Genk) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.