Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 7

Volgende
Familiehulp VZW

Verantwoordelijke avond- en weekendwerk

Bij Familiehulp VZW

Staat 19 dagen op Jobat.be

Familiehulp is al meer dan 65 jaar actief in de thuiszorg in Vlaanderen en Brussel. Meer dan 12.500 medewerkers staan garant voor een breed aanbod van thuiszorgdiensten: gezinszorg, ouderenzorg, zorg voor personen in kansarmoede, zorg voor personen met dementie, psychische ziekte of handicap, kraamzorg, palliatieve zorg, oppas, poetshulp, huishoudhulp met dienstencheques (PIT) en karweihulp.

Familiehulp organiseert ook beroepsopleidingen voor verzorgenden, beheert kleinschalige dagverzorgingstehuizen (NOAH) en baat 6 kinderdagverblijven (De Speelboom) uit. Via Goed Wonen is Familiehulp ook actief in de sociale economie.

Familiehulp: warme en kwalitatieve zorg op maat van onze cliënten!

Verantwoordelijke avond- en weekendwerk

Functieomschrijving

Wil je terecht komen in een warme organisatie waar je met goesting blijft werken? Dan is een job bij Familiehulp iets voor jou!

Jouw taken als verantwoordelijke avond - en weekendwerk:

Je staat in voor het ontvangen, beantwoorden en gepast opvolgen van telefonische oproepen op werkdagen van 17.00 uur tot 22.00 uur en/of op weekend- en feestdagen van 7.00 uur tot 22.00 uur en dit voor de ganse VZW Familiehulp. Er is een beurtsysteem in een team met 8 collega's.

Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van continuïteit binnen de zorg en dienstverlening tijdens de avond- en weekenduren.

Je bent aanspreekpunt voor (potentiële) cliënten en medewerkers. Je hebt contact met diverse klanten en doorverwijzers.

Je bent verantwoordelijk voor een correcte opvolging en bijsturing van de werkplanningen.

Je rapporteert aan de regiodirecteur.

 

De opdracht wordt uitgevoerd op de locatie van Familiehulp te Aalst. Na opstart en evaluatie kunnen de mogelijkheden tot telewerk worden onderzocht.

Profiel

Waardering halen uit je werk is belangrijk voor ons, herken je jezelf in dit profiel?

  • Je communiceert helder en respectvol.
  • Je bent goed georganiseerd, stressbestendig en flexibel.
  • Je bent klantgericht en beschouwt jezelf als een goede organisator.
  • Je bent sterk in ICT

Aanbod

Wij bieden jou een deeltijds contract van onbepaalde duur: minstens 20 uren tot 28 uren.
Aalst

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 41 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Coördinator
  • Sector: Overheid en Social Profit
  • Aalst (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Coördinator' jobs in Aalst meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.