Terug naar zoekresultaten Vorige

14 van 134

Volgende
Xtra Sales & Office

Veelzijdige klantendienstmedewerkers - START 23/04

Xtra Sales & Office | Mechelen | Interim optie vast, Voltijds

Staat 18 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Veelzijdige klantendienstmedewerkers - START 23/04

Functieomschrijving

Ben je geboeid door uitdagende klantencontacten in een uitermate leerrijke omgeving en ga je voor expertise in communicatieskills? Bezorg ons dan je kandidatuur voor een functie als klantenadviseur in onze vestiging te Mechelen.


Functie:

•    Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die bellen om hun meterstand door te geven. Je behandelt oproepen in het kader van defecten aan het distributienet (zowel elektriciteit als aardgas). Je staat ook in voor de aanvragen voor nieuwe aansluitingen, uitbreiding/vervanging van bestaande aansluitingen en nog veel meer andere technische vragen. Ook ga je e-mails van klanten behandelen in de toekomst.
 

Profiel

•    Je beschikt over een opleiding hoger secundair onderwijs of bent gelijkwaardig door ervaring in een klantendienstomgeving.
•    Je houdt van telefonische contacten en bent zeer klantgericht ingesteld.
•    Je houdt ervan om resultaatsgericht te werken met een hoge kwaliteitsnorm.
•    Goede mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands. Indien je je ook vlot in het Frans kan uitdrukken dan is dat een absoluut voordeel. 
•    Je bent vlot PC-vaardig met administratieve vaardigheden.
•    Flexibiliteit is je handelsmerk; je werkt tussen 08.00 en 20.00 en ongeveer 1 zaterdag per 6 weken ( van 09.00u -13.00u). Je werkt afwisselend in een 40- en 36-urenweek, zodat je om de twee weken een halve dag vrijaf hebt. 
•    Je woont in de omgeving van Mechelen of kan je gemakkelijk verplaatsen naar Mechelen.
 

Aanbod

•    Stabiele omgeving met veel aandacht voor opleidingen, coaching en begeleiding
•    Een gevarieerde en uitdagende job met veel klantencontacten
•    Marktconforme verloning aangevuld met extra-legale voordelen
•    Contract van onbepaalde duur na succesvolle interimperiode (6 maanden)
•    Een open aangename werksfeer waar de klant, het resultaat en de medewerkers centraal staan.
 

Interesse?

Mevrouw Stephanie Van Den Bergh
Mechelen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 42 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Mechelen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.