Terug naar zoekresultaten
TUI

UX/CRO specialist

Bij TUI

Kies voor een job bij TUI en help elke dag onze belofte 'Discover your smile' waar te maken. Wist je dat TUI Belgium de grootste Belgische toerismegroep is? Een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Geef jouw (internationale) ambitie vleugels binnen ons bruisende team van 2000 gedreven collega's. Met de verticale, horizontale en geografische doorgroeimogelijkheden zitten je carrièreplannen meteen op kruissnelheid. 
Ga bij ons de uitdaging aan met de TUI-smile op je gezicht: het symbool voor de waardering en tevredenheid van onze klanten, én van onze medewerkers. 

UX/CRO specialist

Functieomschrijving

In deze functie als UX/CRO specialist sta je in voor het bedenken, ontwerpen, laten ontwikkelen, en testen van nieuwe functies en verbeteringen aan de websites om de gebruiksvriendelijkheid en de beleving van de klant te verbeteren. Dit voor alle websites en merken van TUI in België.

Je vertrekt vanuit klantenonderzoek, de beschikbare data en de expertises in onze eigen organisatie aangevuld met voorbeelden in de internationale markt. Je maakt deel uit van het team Digital Channels en werkt nauw samen met de specialisten voor SEO, SEA, Analytics, Social Media, Product, Yield, Content, CRM, Digital Designers/Marketeers/Analisten en ICT. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Definiëren van de interactieve werking en de optimale boekingsfunnel voor de websites op alle digital devices om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren..
    • Realiseren van gebalanceerde UX oplossingen vanuit historische data, behoeften van de gebruikers, onze eigen business doelen en de bestaande technische mogelijkheden
    • Instaan voor de consistentie, samenhang, stabiliteit en levensvatbaarheid van usability- en conversieoplossingen
  • Gebruikersonderzoeken opstellen, organiseren, uitvoeren, analyseren en rapporteren.
    • A/B-testen
    • Usertests
    • Surveys
  • De gewenste vernieuwingen van de klanten en de commerciële en productafdelingen vertalen user story’s en wireframes en de uitwerking ervan coördineren, testen en accepteren om te releasen.
  • Zich continu op de hoogte houden van de ontwikkelingen en mogelijkheden op digitaal gebied, om te werken met geactualiseerde kennis en TUI een voordeel te bieden in nieuwe ontwikkelingen. Initiëren en stimuleren van nieuwe data- en testgedreven, resultaatgerichte, efficiënte, agile werkprocessen.
    • Opbouwen en onderhouden van een netwerk met externe en interne partners
    • Verbinden van lokale expertise met (internationale) trends en technische mogelijkheden

Profiel

Na het behalen van jouw Masterdiploma in een digitale/marketing gerelateerde richting, heb je minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige omgeving.

Je hebt een brede interesse in wat er in het bedrijf en in de markt waarin wij opereren gebeurt.

Je bent analytisch en resultaatgericht ingesteld. Daarnaast heb je een technische webkennis én vindt je je weg binnen Google Analytics.

Je kan goed prioriteiten stellen rekening houdend met zowel de klant als de interne commerciële en product afdelingen.

Je kan de resultaten van je onderzoek vertalen in uitgeschreven user stories waarmee de webdevelopers aan de slag kunnen en je kunt vlot met hen communiceren en samenwerken om je plannen te laten uitvoeren.

Zowel Engels als Nederlands hebben voor jou geen geheimen, kennis Frans is een pluspunt.

Aanbod

We bieden jou een job bij de grootste reisorganisatie van Europa met enthousiaste collega's binnen TUI Benelux. Je maakt deel uit van een dynamisch bedrijf met heel wat internationale contacten.

Naast een internationale reisorganisatie is TUI ook een bedrijf dat duurzaamheid hoog in het vaandel draagt. Zo kan je gratis met de trein naar Oostende komen én kan je van ons een fiets krijgen om de 2 km van het station tot aan de hoofdzetel af te leggen. Elke week wordt ook vers fruit voorzien voor iedereen.

Collega’s en sfeer op het werk zijn voor ons ook enorm belangrijk. Daarom voorzien we elke maand aan ‘Happy People Pub’ in onze bistro waar je even kunt bijkletsen met de collega’s met een hapje en een drankje.

TUI biedt je ook de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen TUI Group via specifieke talent programma's en mogelijke opleidingen. Daarnaast biedt TUI ook een cafetariaplan aan, of je kan je via TUI aansluiten bij een hospitalisatieverzekering, als je dit wenst. Werken bij een reisbedrijf heeft natuurlijk nog voordelen, zoals het boeken van je eigen reis of de reis van naaste familie mét personeelskorting. Daarnaast hebben we door contacten ook nog korting op verschillende hotels, vakantieparken en luchthavenparkings. Om hier volop van te genieten, voorziet TUI bovenop de wettelijke verlofdagen elke 4 maanden nog een extra TUI-dag verlof!

Een extra pluspunt aan deze job bij TUI te Oostende is dat het gaat om een job aan zee, zonder pendelstress!
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Brugge - Oostende

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Webdevelopment' jobs in Brugge - Oostende meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.