Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Halle

Tweetalige Sales Assistant voor firma in volle groei te Anderlecht!

1262813

Via Secretary Plus Halle | Anderlecht | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

Secretary Plus is reeds 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten , vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Tweetalige Sales Assistant voor firma in volle groei te Anderlecht!

Functieomschrijving

Voor één van onze klanten, een internationale firma te Anderlecht, zijn we momenteel op zoek naar een tweetalige Commercieel Assistant NL/FR!

Het betreft een voltijdse functie (37,5u/week) met onmiddellijk vast contract van onbepaalde duur!

Als Commercieel Assistant werk je ter ondersteuning van de Division Manager en sta je in voor een uitgebreid takenpakket :
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en het beheer van klantendossiers van A tot Z (back office);
- je staat in voor de opvolging van facturatie en de opmaak van creditnota's;
- je zorgt voor de correcte afhandeling van logistieke problemen en klachten;
- je staat in voor het klantencontact via telefoon en e-mail;
- je bent verantwoordelijk voor de opvolging van terugbetalingen en retours (after sales);
- je zorgt voor de opmaak en aanpassing van PowerPoint presentaties;
- je staat in voor vertalingen van het Frans naar het Nederlands;
- je bent verantwoordelijk voor het inplannen en organiseren van afspraken en meetings;
- je zorgt voor de voorbereiding van meetings (verzamelen cijfermateriaal, verzenden informatie, ...);
- je ondersteunt de Division Manager in de dagelijkse activiteiten.
 

Profiel

- Je beschikt over een perfecte kennis van het Nederlands alsook een zeer goede kennis van het Frans, kennis van het Engels is een troef;
- je kan terugblikken op een relevante werkervaring van min. 3-5 jaar in een soortgelijke administratieve functie;
- je beschikt bij voorkeur over een Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
- je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint en Outlook), kennis van een CRM is een pluspunt;
- je beschikt over goede administratieve skills, je hebt bij voorkeur ervaring in facturatie, algemene secretariaatstaken en sales support;
- je bent klantgericht en service-minded;
- je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail;
- je bent proactief en een teamplayer.
 

Aanbod

Je komt terecht in een gevarieerde administratieve functie binnen een onderneming in volle groei te Anderlecht. Onze klant biedt onmiddellijk een vast contract van onbepaalde duur met extralegale voordelen (maaltijdcheques, vergoeding woon-werkverkeer, pensioensparen, ...).
Je werkt op voltijdse basis, 37,5u/week, binnen een flexibel uurrooster. Standaard werk je van 8u30-17u00 maar dit is bespreekbaar.
De firma is gelegen te Anderlecht, dichtbij de Ring en is eveneens bereikbaar met het openbaar vervoer.
 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.