Terug naar zoekresultaten

1 van 50

Volgende
CPM Belgium

Tweetalige PLANNING & BOOKING OFFICER

Bij CPM Belgium

Staat 9 dagen op Jobat.be

CPM Belgium is een internationaal commercieel agentschap, gespecialiseerd in het outsourcen van saleskrachten. Verkoop is onze passie !
Onze verkoopteams vertegenwoordigen verscheidene internationale merken, zoals P&G, Mars, Nespresso, Red Bull, Proximus en vele andere, vooral in de sector van FMCG en zijn gespecialiseerd in verkoop in supermarkten en bij zelfstandige handelaars.
 
 

Tweetalige PLANNING & BOOKING OFFICER

Functieomschrijving

Als Planning & Booking officer, beheer je de organisatie van animaties voor meerdere klanten.
Je zorgt voor een complete planning van meerdere klanten. (dagcontracten)
Je beantwoord aan hun verzoeken met inachtname van hun lastenboek bij het inplannen van de animaties .
Je bent in staat om de vereiste profielen van animatoren te identificeren en je weet ze te rekruteren voor je acties met de hulp van de Talent Officer.
Je ontwikkelt een accurate en efficiënte strategie om het succes van elke actie te garanderen. Je bent ook de unieke schakel tussen ons logistiek département en onze animatoren.
Je rapporteert feedback na evenementen aan onze klanten om de kwaliteit van onze dienstverlening te garanderen. Intern word je bijgestaan in je opdrachten door de account managers. Als Planning & Booking officer luister je naar hen en weet je hun verzoek te transformeren tot succesvolle acties. Je organiseert de door de klant gekozen diensten. Extern, informeer je de animatoren/ Hosts van hun rol binnen de actie en sta je garant voor hun betrouwbaarheid.

je organiseert weekelijks rekruterings sessies om nieuwe talenten te vinden.

Profiel

  • Je bent perfect tweetalig NL/FR!!!
  • Je ben leergierig en weet je snel aan te passen om je projecten zo efficiënt mogelijk te beheren.
  • Je bent stressbestendig
  • Je aanpassingsvermogen en organisatorische vaardigheden zijn je beste troeven om een goed verloop van elke actie te kunnen garanderen.
  • Je bent sociaal en weet extern personeel goed te beheren om de klanttevredenheid te maximaliseren.
  • Je legt gemakkelijk contacten, toont initiatief en bent een teamplayer.
  • Je hebt geen 9 to 5 mentaliteit en bent bereid om soms na de uren  en tijdens weekend van permanentie te zijn.

Aanbod

Een uitdagende functie binnen een constant groeiende onderneming.
Wij bieden een loon en extra legale voordelen aangepast aan je niveau en een echte doorgroei mogelijkheden.
Nijvel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 51 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • Sector: Distributie en Retail
  • Braine-l'Alleud (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Nijvel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.