Terug naar zoekresultaten

1 van 208

Volgende
SOFIDEL BENELUX

Transport Office Assistent

SOFIDEL BENELUX | Duffel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 13 dagen op Jobat.be

INNOVATIE, HYGIËNE EN COMFORT IN HOUDEN MET DUURZAAMHEID. Sofidel Group werd opgericht in 1966 en is nu een van de wereldleiders op de markt voor de productie van tissuepapier voor hygiënisch en huishoudelijk gebruik: toiletpapier, servetten, keukenpapier, zakdoeken en tissues. Het bekendste merk, verkrijgbaar in verschillende landen, is Regina , dat naast andere prestigieuze merken staat. Vanuit het hoofdkantoor in Porcari (Lucca) coördineert Sofidel de activiteiten van 19 bedrijven in heel Europa en de Verenigde Staten, die elk jaar meer dan een miljoen ton papier produceren en meer dan 6000 mensen werk bieden. De dagelijkse activiteiten van de Groep omvatten het creëren van waarde op basis van een diepgaand gevoel van respect voor de wereld waarin we leven.Want voor Sofidel is maatschappelijk verantwoord ondernemen een essentieel hulpmiddel voor het bevorderen van een langdurige en respectvolle ontwikkeling van het milieuevenwicht en de behoeften van mensen, vandaag en in de toekomst.

Transport Office Assistent

Functieomschrijving

  • Verantwoordelijk voor de volledige coördinatie en organisatie van de logistieke opdrachten.
  • Opmaken van alle transportdossiers en vrachtdocumenten, inplannen van transporten en verzorgen van dagelijks contacten met één van onze 5 Customer Services afdelingen.
  • Naleven van alle leveringstijden en zorgen dat de orderverzameling, het lossen en verzendklaar maken zo goed mogelijk verloopt.
  • Rapporteren aan de Transport & Shipping office Supervisor
  • Backup voor Pallet Management Assistant en Shipping Office Assistant.

Profiel

Jobgerelateerde competenties
  • De Transport Office Assistant verzorgt alle administratie. Hiervoor is kennis van SAP of courante softwareapplicaties een must.
  • Ervaring in een gelijkaardige functie is een enorm pluspunt of je beschikt over een bachelorsdiploma handel, transport en distributie of logistiek.
  • Verder is een goede kennis van verschillende talen (Engels, Frans, Nederlands) een absolute noodzakelijk.
  • Diplomatisch, vlot in omgang
Persoonsgebonden competenties
  • Zelfstandig werken
  • Resultaatgerichtheid
  • Omgaan met stress
  • Plannen (= ordenen)
  • Samenwerken als hecht team
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)

Aanbod

  • Een uitdagende en veelzijdige functie met ruimte voor eigen initiatief
  • Een dag functie, maar je bent voldoende flexibel.
  • Competitieve loonvoorwaarden, waaronder een 13de maand en hospitalisatieverzekering
  • Een leerrijke job binnen een Europees concern
Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 67 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Planning, stock & inventory, Logistiek management' jobs in Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.