Terug naar zoekresultaten
ASAP Mechelen Call

Telenet zoekt Customer Experience Advisor

Create your own flow

ASAP Mechelen Call | Vlak aan E19 afrit Mechelen-Zuid | Interim optie vast, Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Telenet zoekt Customer Experience Advisor

Functieomschrijving

Eén tip. Noem het Customer Experience Center geen call center of er zwaait wat!

Hier nemen we geen genoegen met het beantwoorden van de klantvraag.  Neen. Bij Telenet nemen we een telefoongesprek 'to the next level'. Gooi het script overboord want wij hebben jou nodig! Authentiek, Enthousiast, Empathisch en vooral helemaal jezelf.

Dagelijks ga jij het gesprek aan met klanten die een persoonlijke benadering nodig hebben op hun vragen.  Je luistert actief, biedt oplossingen aan op maat en geeft de klant een ervaring die na het inhaken nog nazindert.  Geen stress, neem je tijd want deze wordt niet gemeten.  Het uitbouwen van een echte conversatie is jouw voornaamste streefdoel. Uiteindelijk zorg jij ervoor dat de klant zijn duurzame relatie tussen jou & Telenet gegarandeerd blijft!

Profiel

  • De WIL om in het Telenet Customer Experience Center aan de slag te gaan.
  • Je deinst niet terug om met iedereen in contact te gaan .
  • Mensen helpen zit in jouw DNA verstrengeld.
  • Je werkt goed zelfstandig, maar je bent ook een teamplayer.
  • Logisch redeneren is evident
  • Proactief werken
  • Digital first denken

Aanbod

  • Een (betaalde) opleiding vooraf zorgt ervoor dat je helemaal mee bent de Telenet-Knowhow.
  • Zodra je meedraait op de werkvloer krijg je constante aansturing per coaching van jouw teamleader.
  • Een verwelkoming van jewelste dankzij je toffe & enthousiaste collega's. Je hebt je nog nooit zo snel thuis gevoeld.
  • Uiteraard geniet je van een aantrekkelijke loon aangevuld met maaltijdcheques.
  • Na een geslaagde interim periode van 65 dagen krijg je een vast contract met extra Telenet-voordelen.

Interesse?

Solliciteer gemakkelijk via onze website met je CV en motivatiebrief.
Mechelen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 8 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds
  • Maaltijdcheques

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Mechelen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.