Terug naar zoekresultaten Vorige

26 van 79

Volgende
Xtra Sales & Office

Telefonist met kennis Duits + NL/FR/ENG

Xtra Sales & Office | Berchem | Bepaalde duur, Deeltijds

Staat 21 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Telefonist met kennis Duits + NL/FR/ENG

Functieomschrijving

Voor onze opdrachtgever in Berchem zijn we op zoek naar een tijdelijke telefonist met een zeer goede beheersing van de Duitse taal en een andere taal (NL/FR/ENG).

- Je zal uitgaande telefoongesprekken doen waarbij je contact opneemt met onze klanten;
- Het informeren van klanten over o.a. de impact van de nieuwe privacy-wetgeving (betreft de omgang van de persoonlijk gegevens van de klant) zal ook onder jouw takenpakket vallen;
- Je zal ook instaan voor het registreren van de gespreksresultaten in de systemen;
- Let wel, je doet niet aan televerkoop! De kwaliteit van het gesprek staat centraal voor onze klant en daarom zal je ook een degelijke beltraining en technische opleiding krijgen;
- Extra mag je ook rekenen op continu begeleiding en coaching bij het uitoefenen van je job, je zal er dus niet alleen voor staan!

Bijkomende info:

- Start opleiding: maandag 15 april 2019. Uurrooster/takenpakket tijdens de eerste 2 weken van je tewerkstelling:
Maandag 15/04 + dinsdag 16/04: 14.00u-20.30u: opleiding Outbound/GDPR-actie. 
Woensdag 17/04 tot en met vrijdag 26/04: 08.30u-17.00u: administratieve en ondersteunende taken op onze dienst Personenbeheer. 
Vanaf maandag 29/04: jouw voorkeursrooster: inzet op Outbound/GDPR-actie. 
•    Mogelijke shiften/combinaties: 
Namiddag + Avond: 14.00u-20.30u.
Avond: 17.30u-20.30u. 
•    Max. 6u. per dag en 30u. per week. Geen weekendwerk. 
•    Minimaal 3 dagen per week. 

Profiel

Je beschikt over volgende vaardigheden:

•    klantgericht, behulpzaam en correct.
•    spreekt vloeiend Duits en beheerst hiernaast het Nederlands, Frans of Engels voldoende om professionele telefoongesprekken te voeren. 
•    zelfstandig functioneren binnen een team.
•    voldoende PC-vaardigheden om vlot en punctueel gespreksresultaten te rapporteren. 
•    stipt en flexibel. 
•    discreet in het omgaan met vertrouwelijke informatie.
•    snel beschikbaar en open staan voor een tijdelijke functie.
 

Aanbod

Je komt terecht in een groeiende en snel evoluerende organisatie met een toffe werksfeer en oog voor het persoonlijk welzijn.
Je krijgt een mooie opleiding in combinatie met een marktconform loon en extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement). Kortom een heel aangename werkplek! 

Interesse?

Mevrouw Stephanie Van Den Bergh
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 18 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Duits, Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Deeltijds
  • Maaltijdcheques

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.