Terug naar zoekresultaten
ORANGE

Technische Support - ORANGE

Via ORANGE

Staat 8 dagen op Jobat.be

Voor ORANGE te Evere zijn we op zoek naar technische talenten voor de support afdeling van Orange. Er wordt hier een onderscheid gemaakt tussen Mobile cases en Fix cases. Je kiest dus zelf je expertise gebied en wordt hierin een echte krak

Technische Support - ORANGE

Functieomschrijving

Deze support afdeling fungeert enerzijds als technische helpdesk voor problemen met betrekking tot de Orange producten of de administratie hiervan. Anderzijds als back-up voor de techniekers. Daarnaast worden hier ook de technische cases die in de eerste lijn niet opgelost raakten behandeld, je wordt dus opgeleid tot technische expert waarbij je zowel de klant als de eventuele collega’s verder helpt.

Profiel

  • Technische affiniteit – interesse
  • Eerste relevante ervaring is een grote plus!
  • Analytisch vermogen
  • Sterk PC-vaardig
  • Nauwkeurig
  • Stressbestendig

Aanbod

  • Werken voor ORANGE – grote, internationale telecomspeler
  • Moderne kantoren met winkel en bedrijfsrestaurant
  • Mooi loonpakket (Maaltijdcheques, volledige terugbetaling woon-werk verkeer
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 20 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Evere (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.