Terug naar zoekresultaten Vorige

13 van 39

Volgende
Accent

Technisch Management Assistent

Via Accent

Nog 3 dagen om te solliciteren

Onze klant is ontstaan in de jaren tachtig als eenmanszaak en heeft zich weten te profileren tot een dynamisch bedrijf met dertigtal medewerkers. Hun werk omvat:
?algemene elektriciteitswerken
?domotica
?branddetectie
?alarminstallatie
?toegangscontrole/CCTV
?bordenbouw
?industriële installatie
?MS-cabines
?gebouwbeheerssystemenen
?datanetwerken

Technisch Management Assistent

Functieomschrijving

Als Management assistent in deze onderneming ben je een bepalende factor. Jij bent verantwoordelijk voor zowel de administratieve- als de boekhoudkundige taken. Jouw dagtaken bestaan uit verschillende luiken: 1. Offertebeheer:
  • calculatiedossier en offertes opmaken
  • offertes opvragen bij leveranciers
  • prijsvergelijkingen maken
2. Boekhouding:
  • afrekenen van werkbonnen
  • voorbereiding facturatie
  • controle inkomende facturen
3. Personeelsadministratie:
  • ingeven van werkorders
  • lonen berekenen
  • fiches beheren
  • VCA-dossier beheren via Excel lijsten
4. Kantoorbeheer:
  • seizoensgebonden kaarten geschenken voor klanten plannen
  • beheer kantoormateriaal
  • opvolgen bankwaarborgen

Profiel

In kmo-omgeving voel jij jezelf als een vis in het water.
Je denkt mee en werkt in nauw contact samen met de zaakvoerder. Jij bent als het ware de vertrouwenspersoon en het eerste aanspreekpunt van de onderneming.
Spreekt voor zich dat jij iemand bent die discreet punctueel en gepast weet te reageren in bepaalde situaties.

Concreet kan je jezelf terugvinden in onderstaande competenties en vaardigheden:
  • zeer punctueel
  • eerste ervaring in de boekhouding
  • technische achtergrond is een pluspunt
  • hands-on mentaliteit
  • analytisch ingesteld stipt
  • discreet !
  • klantvriendelijk
  • meedenken in functie van de onderneming

Aanbod

Bij Accent Jobs weten we dat de arbeidsmarkt uit verschillende doelgroepen bestaat elk met eigen wensen en eisen.
Om die diversiteit het hoofd te kunnen bieden zijn er verschillende gespecialiseerde afdelingen opgericht.
Zo kunnen we iedereen helpen met kennis van zaken.
Tijdens het sollicitatieproces staan we je graag als jobcoach bij met raad en daad. Ons doel samen met jou de gepaste job vinden.

Concreet bieden we jou:
  • een job optie vast
  • in een bloeiende onderneming
  • kmo-omgeving
  • ruimte tot eigen inbreng
  • eerlijke verloning
  • zelfstandig- en verantwoordelijkheid
Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 3 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.