Terug naar zoekresultaten

1 van 47

Volgende
Liantis

Technical support engineer

Applicaties - ontwikkeling - probleemanalyse

Liantis | Brugge | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 6 dagen op Jobat.be

Liantis ondersteunt al wie onderneemt en/of mensen tewerkstelt. Bij ons vind je een vertrouwde compagnon de route die je vanuit een geïntegreerde aanpak op elk moment van je ondernemerstraject de gepaste oplossing aanreikt: van de start als zelfstandige, over de aanwerving van personeel, de uitbouw van een HR- en welzijnsbeleid, via de bescherming tegen risico’s tot aan de pensionering. Dat doen we zowel digitaal als op één van onze 60 locaties in België. Zo zorgen we ervoor dat ondernemende mensen op hun twee oren kunnen slapen voor al hun mensenzaken.

Voor meer informatie: liantis.be.

Technical support engineer

Functieomschrijving

Als support medewerker bied je applicatieve support aan de interne gebruikers binnen jouw domein. 

  • Je lost incidenten en problemen op en garandeert zo de dagdagelijkse dienstverlening en werking van de software. De supportvragen betreffen diverse applicaties met onderliggend verschillende technologiee¨n (Java, Android apps, Oracle, PL/SQL, relationele databases ...). 
  • Je volgt binnenkomende probleemmeldingen en issues op, wijst deze toe aan het juiste probleemgebied en voert een diepgaande probleemanalyse. Je neemt initiatief tot het formuleren van workarounds, uitvoeren van scripts, definitie van wijzigingsvoorstellen. 
  • Je bouwt mee aan de kennisbasis (FAQ) en bibliotheek aan SQL scripts en weet deze ook aan te wenden wanneer nodig. 
  • Vanuit je ervaring heb je een goed zicht op de verbeterpunten van de applicaties en je geeft hierbij mee vorm aan het applicatielandschap. 
  • Je ontwikkelt ETL-processen en –rapportages voor geautomatiseerde dataverwerking.

Profiel

  • Je bent een ambassadeur van onze groep, die zich perfect weet te identificeren met de Liantis-waarden: schouder aan schouder, handen uit de mouwen en echt en oprecht.
  • Enthousiaste bachelor met een sterk analytisch vermogen. 
  • Kennis van en sterke interesse in PL/SQL, Java, Oracle, relationele databases en van rapportering, data modelling, data mining. Kennis van BI tools is een pluspunt. 
  • Je hebt een pragmatische ingesteldheid en handelt proactief. 
  • Je bent in staat om de juiste prioriteiten te stellen en bezit een kritische blik. Je kan een major incident onderscheiden van een minor incident. 
  • Je kan werken onder tijdsdruk en bent in staat correct om te gaan met last minute changes. 
  • Je collega’s kennen je als een klantgericht iemand die ervan houdt om mensen verder te helpen. 
  • Een teamspeler die zich ook zelfstandig uit de slag kan trekken. 

Aanbod

Liantis biedt je een boeiende en uitdagende functie in een professionele werkomgeving die continu in beweging is. Je krijgt de nodige ruimte om je verder te ontwikkelen. Bovendien kan je rekenen op een competitieve wedde, aangevuld met maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering.
Brugge

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 33 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Brugge meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.