Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 24

Volgende
Brunel

Technical support engineer domotica

VC429627 SVG

Via Brunel

Staat 6 dagen op Jobat.be

Genoot jij een hogere opleiding richting ICT - elektronica en heb je een grote interesse in de wondere wereld van domotica en automatisatie ? Dan ben jij misschien wel onze ideale kandidaat om de functie van Technical support engineer domotica in te vullen.  

Technical support engineer domotica

Functieomschrijving

  • Als Technical support engineer domotica krijg je al eerste een doorgedreven training in de vele toepassingen die mogelijk zijn met deze high level producten.
  • Je zal in een enthousiast en gemotiveerd jong team terecht komen waarin je elkaar ondersteunt om door te groeien naar een expert inzake domotica toepassingen.
  • Technische vragen die je doorkrijgt van klanten ( dealers ) behandel je individueel of in team en je zorgt ervoor dat je een gepaste technische oplossing kan geven.
  • Indien nodig maak je hiervoor zelf een domotica set-up zodat je het antwoord op hun vraag kan motiveren op de meest praktische manier.
  • Zowel software als hardware toepassingen komen hierbij aan bod wat maakt dat je op korte termijn heel veel zal bijleren.
  • Communiceren doe je daarnaast met collega's uit satellietkantoren en bij complexe problemen kan het zijn dat je ter plaatste gaat bij een klant (Europa / Midden-Oosten / Afrika) om de de situatie te bekijken ( indien je hiervoor interesse hebt ).
  • In een latere fase zijn er mogelijkheden om zelf technische les te geven aan kleinere groepen en om door te groeien naar een meer gespecialiseerde support afdeling binnen het bedrijf.

Profiel

  • Als Technical support engineer genoot je bij voorkeur een hogere technische opleiding bv. Bachelor ICT met specialisatie elektronica.
  • Natuurlijk heb je een zeer grote interesse in de wondere wereld van domotica (home automation).
  • Daarnaast ben je heel communicatief, georganiseerd, hands-on en van nature een problem solver.
  • Ervaring in programmeren en in het werken met C# is natuurlijk een meerwaarde.
  • Naast het Nederlands spreek je heel goed Engels, kennis van een andere taal (Frans, Spaans...) is zeker een grote plus.

Aanbod

Wij bieden een uitdagende functie binnen een gezond bedrijf met een toonaangevende naam en een duidelijke toekomstvisie. Binnen deze omgeving krijg je volop kansen om jezelf te ontwikkelen. Jouw verloning, aangevuld met extralegale voordelen, staat in verhouding met jouw kennis en ervaring.
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over Brunel?

Brunel

Blarenberglaan 3, 2800 Mechelen

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Volg dit bedrijf

Ben jij klaar voor het uitstippelen van je eigen route? Een route waar Brunel je zal ondersteunen waar nodig. Of je nu net de arbeidsmarkt instroomt, of op zoek bent naar een nieuwe wending, bij Brunel kan je rekenen op een boeiende carrière die aansluit bij jouw kwaliteiten, werkervaring en ambities.

 

Wil jij deel uitmaken van dit unieke Brunel verhaal?
Bekijk dan zeker onze vacatures of solliciteer spontaan en hopelijk kunnen wij jou binnenkort onze collega noemen!

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 33 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Industrie en Machinebouw
  • Regio Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans, Engels, Spaans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.