Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 66

Volgende
Electrolux

Teamleader First Line Support - Consumer Care

Bij Electrolux

Staat 16 dagen op Jobat.be

Electrolux shapes living for the better by reinventing taste, care and wellbeing experiences that make life more enjoyable and sustainable for millions of people. Through our brands, including Electrolux, AEG, Anova, Frigidaire, Westinghouse and Zanussi, we sell more than 60 million household and professional products in more than 150 markets every year.

Teamleader First Line Support - Consumer Care

Functieomschrijving

Bring our aftersales service to the next level by creating a simply outstanding consumer experience.

Bij Electrolux betekent werken veel meer dan de laatste producten of technologieën op de markt te brengen. Met merken zoals AEG, Electrolux en Zanussi willen wij het leven van miljoenen mensen verbeteren. Met onze innovatieve en duurzame huishoudapparaten streven wij naar een baanbrekende transformatie in de kookbeleving en het huishouden.

De vraag naar een optimale dienstverlening wordt groter met de dag. Wij streven er dan ook voortdurend naar om met onze merken een vernieuwende en kwaliteitsvolle service te garanderen. Om die reden zijn we voor ons kantoor in Evere (Brussel) op zoek naar een teamleader voor de First Line Support - Consumer Care.

Een dag op het werk

Met jouw klantgerichte mindset help je consumenten met al hun productgerelateerde problemen verder. Je zorgt ervoor dat alle informatie omtrent de storing of het defect van zijn toestel correct geregistreerd wordt zodat de herstelling op de meest efficiënte wijze kan uitgevoerd worden. Daarnaast beantwoord je andere vragen van consumenten betreffende omruilingen, afhalingen en leveringen.

In deze functie zal je de eerstelijnsmedewerkers van het contact center coachen en er samen met hen voor zorgen dat onze consumenten – zowel telefonisch als via e-mail – een op-en-top service krijgen bij al hun vragen en problemen.

Je assisteert de Contact Center Supervisor bij de dagelijkse werkzaamheden en je zorgt ervoor dat het team goed functioneert. Je stuurt de medewerkers van first line support aan en je volgt de prestaties van het team aan de hand van goed gekozen KPI’s op, je optimaliseert de verschillende processen en tools, je analyseert data over de gemelde incidenten en je bewaakt de bezettingsgraad van jouw team.

Profiel

Jij bent

  • Teamplayer - je geniet ervan om met collega’s samen te werken zodat je de vooropgestelde doelen kan bereiken.
  • Communicatief sterk - je houdt van klantencontact en je helpt graag mensen op een professionele, efficiënte en klantgerichte wijze verder.
  • Analytisch - je hebt een eindeloos verlangen om de beschikbare data te onderzoeken en de dienstverlening voor de eindconsument te verbeteren. 
  • Talenknobbel - je bent vlot tweetalig Nederlands/Frans. Extra talenkennis van Engels en Duits is een handig pluspunt.
  • Inlevingsvermogen - je bent de consument nét een stapje voor: je begrijpt zijn situatie en je biedt hem de allerbeste oplossing aan. 
  • Stressbestendig - je blijft rustig en behoudt het overzicht als het drukker wordt.

Opleiding & ervaring

  • Je hebt een bachelordiploma behaald (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je hebt een eerste werkervaring in een klantgerichte functie achter de rug met veel telefonisch contact en e-mailverkeer waarbij er ook klachtenbehandeling aan bod kwam. 
  • Je kan successen aantonen die dankzij jouw teamwork en analytisch denkvermogen gerealiseerd werden. 
  • Je kan vlot overweg met diverse PC-toepassingen.

Aanbod

Wat wij jou aanbieden

  • Een uitdagende functie met een marktconforme beloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een job in een mensgerichte organisatie waar veel aandacht gegeven wordt aan innovatie, digitalisering en duurzame ontwikkeling en waar er altijd ruimte is voor nieuwe initiatieven en continue verbetering. 
  • Een bedrijfskorting op de artikelen die we verkopen.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 24 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.