Terug naar zoekresultaten
Ergon Recruitment Kortrijk

Teamleader customer service regio Kortrijk  

Ergon Recruitment Kortrijk | West-Vlaanderen | Onbepaalde duur, Deeltijds

Nog 4 dagen om te solliciteren

Teamleader customer service regio Kortrijk  

Functieomschrijving

Als teamleader customer service heb je 2 belangrijke hoofdtaken.

Enerzijds ben je functioneel verantwoordelijk voor jouw team (3 medewerkers). Je biedt hierbij ondersteuning aan de customer service manager.

Anderzijds ben je operationeel verantwoordelijk voor het beheer van jouw klantenportefeuille (klanten in UK).

Als teamverantwoordelijke heb je volgende taken:

- Je zorgt voor een correcte bezetting van de afdeling om een goede werking en opvolging te kunnen garanderen aan de klant.

- Je begeleidt het team in de hoofd- & bijtaken en zorgt ervoor dat er intern een goede en correcte workbalance heerst.

- Je detecteert opleidingsnoden binnen je team en neemt hiervoor de nodige stappen.

- Je bent binnen je dienst het aanspreekpunt voor andere afdelingen (planning, transport, aankoop, …) om een goede orderflow te garanderen.- Alsook ben je het aanspreekpunt voor de externe salesdienst om op de hoogte te blijven van wat er leeft bij de klanten en de markt in zijn totaliteit.

- Ten slotte sta je aan de wieg van verschillende customer service projecten. Je werkt mee aan diverse projecten rond de optimalisatie van procedures (bijvoorbeeld: projecten in samenwerking met distributeurs, projecten rond interne optimalisaties, projecten rond het verminderen van tekorten, …)Anderzijds werk je ook nog mee op operationeel niveau en hiervoor zijn onderstaande je concrete verantwoordelijkheden:

- Je staat in voor het verwerken van de inkomende orders en het behandelen van de leveringen die betrekking hebben op de aan u toegewezen regio (UK)

- Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten binnen uw regio. Hierbij sta je ook in voor het behandelen van klachten betreffende de kwaliteit of de service.

- Je zet een intern systeem op poten om alle nodige documenten correct en efficiënt bij te houden, dit in kader van eventuele audits. Sporadisch zal je de afdeling vertegenwoordigen op beurzen en/of salesmeetings.

Je rapporteert in deze functie wekelijks aan de Customer Service Manager.

Profiel

? Je behaalde minstens een bachelordiploma en je kan een eerste relevante ervaring binnen customer service voorleggen (min 2 jaar). Ervaring binnen FMCG is een groot voordeel!


? Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Engels.


? Je beschikt over een goede kennis van de courante IT-toepassingen (Word en Excel). Kennis SAP is een pluspunt.


? Je beschikt over sterke communicatieve skills. Je bent klant- en oplossingsgericht.


? Je kan goed zelfstandig werken maar je ben tegelijkertijd ook een echte teamplayer.


? Je hanteert een proactieve houding, je bent stressbestendig, durft snel knopen doorhakken en je laat je niet van de wijs brengen door onverwachte situaties.


Aanbod

Onze klant biedt een boeiende uitdaging in een internationaal groeiend bedrijf met een dynamische cultuur en collegiale sfeer.


Hierbij hoort een aantrekkelijk loon inclusief extralegale voordelen.


Er wordt gewerkt binnen een 39-uren week en er zijn flexibele werkuren voorzien.


Onze klant investeert sterk in haar medewerkers. Regelmatig worden dan ook opleidingen en teambuilding activiteiten voorzien. Ook zijn doorgroeimogelijkheden (zowel horizontaal als verticaal) zeer reëel.


Verder kom je terecht in een bedrijf met een sterke ecologische mindset.


West-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in West-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.