Terug naar zoekresultaten

1 van 20

Volgende

Teamleader Claims arbeidsongevallen

Bij P&V

Staat 4 dagen op Jobat.be

De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar.

We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening.

Verschillende merken maken deel uit van de Groep:
- P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten;
- VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars;
- Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs.

Teamleader Claims arbeidsongevallen

Functieomschrijving

Taken

We zijn op zoek naar een enthousiaste en dynamische teamleader voor onze dienst Claims – Arbeidsongevallen.

Als u graag medewerkers coacht, over het nodige organisatietalent beschikt en resultaatgericht bent, dan bent u misschien de persoon die we zoeken.

Als teamleader bent u verantwoordelijk voor:

  • Leiden en begeleiden van een team van medewerkers actief in schadebeheer of communicatie.
  • Bijdragen tot het uitvoeren van de dagdagelijkse activiteiten qua beheer en administratie van de materies gelinkt aan de eigen domein(en).
  • Juridisch en technisch advies geven rond eigen dossiers en klantgerichte oplossingen aanbieden teneinde een kwalitatieve dienstverlening te garanderen.
  • Het sturen van het schadeafwikkelingsproces om zo bij te dragen tot een kwalitatieve dienstverlening en een optimale klantentevredenheid.
  • Proactief signalen, trends, nieuwe producten opvangen uit de markt en doorgeven aan collega's en directie, teneinde hen in staat te stellen om bepaalde evoluties of gevaren te anticiperen en op basis van de recentste gegevens beslissingen te nemen.
  • Vertegenwoordigen van de dienst en de organisatie naar de buitenwereld toe teneinde het imago als klantvriendelijke en professionele organisatie hoog te houden en een extern netwerk op te bouwen.

Profiel

  • U hebt minimum een bachelor of een master in rechten en/of verzekeringen is een pluspunt
  • U hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • U hebt een goede kennis van de tak arbeidsongevallen en/of schade in het algemeen.
  • U hebt een zekere ervaring met people management.
  • U bent tweetalig FR/NL.
  • U werkt vlot met informatica en kent MS Office.
  • U hebt uitstekende analytische vaardigheden en bent besluitvaardig.
  • Het proactief en efficiënt leiden van een operationele dienst is een uitdaging voor u.
  • U gaat positief om met veranderingen, u bent klant- en resultaatgericht en kunt werken onder druk.
  • U bent operationeel sterk en u beschikt over goede coachingscapaciteiten.

 

 

Aanbod

Wij bieden een interessant salarispakket met tal van extralegale voordelen, permanente opleidingsmogelijkheden en een aangename werkomgeving (voordelig bedrijfsrestaurant, toffe en open sfeer, soepel uurrooster, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering ...)

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 56 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Schadebeheerder' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.