Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 22

Volgende

Teamleader Brand Ondernemingen

Bij P&V

Staat 16 dagen op Jobat.be

De P&V Groep is een solide Belgische coöperatieve verzekeringsgroep, actief sinds meer dan 100 jaar.

We willen ons onderscheiden als betrokken, loyale en nabije partner voor onze klanten, distributiepartners en andere stakeholders. Onze meer dan 1600 medewerkers in Brussel en Antwerpen staan in voor een professionele dienstverlening.

Verschillende merken maken deel uit van de Groep:
- P&V Verzekeringen werkt met een netwerk van exclusieve agenten;
- VIVIUM, ARCES en Piette & Partners verdelen hun producten via makelaars;
- Actel Affinity via akkoorden met auto-importeurs.

Teamleader Brand Ondernemingen

Functieomschrijving

Binnen het departement Non Life zijn wij op zoek naar een enthousiaste en dynamische teamleader. Het team bestaat uit 13 medewerkers die instaan voor het beheer van alle dossiers in de takken brand voor ondernemingen.

Het team staat voor een boeiende periode, omdat de komende jaren een nieuw platform, nieuwe processen en een nieuwe manier van werken zullen worden geïntroduceerd. Als teamleader begeleid je het team hierbij en draag je bij aan de implementatie van deze veranderingen.

Taken:

- Het coachen, ontwikkelen, begeleiden van je medewerkers op een open, interactieve manier.

- Het begeleiden van de change in het team naar een nieuwe manier van werken.

- De uitstraling van je team naar het distributiekanaal en de klanten. Als teamleader ben je het aanspreekpunt voor onze makelaars en voor je medewerkers bij dossiers.

- De operationele werking van de afdeling (bv: opvolgen van processen en procedures, rapportage en opvolging beleidsinfo)

Profiel

- Je bezit minimaal een bachelor diploma.

- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring bij voorkeur binnen Non-life of Claims en je hebt minimaal 3 jaar ervaring in people management.

- Ervaring in het begeleiden van change en/of het verbeteren van processen is een pluspunt.

- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en hebt gemiddelde kennis van het Frans.

- Je kan vlot met de PC werken en hebt goede kennis van MS Office.

- Je bent een sterke people manager en change begeleider, sterk in processen, klantgericht, stressbestendig, je hebt een helikopterview en kunt organisatiegericht aansturen.

Aanbod

Wij bieden een interessant salarispakket met tal van extralegale voordelen, permanente opleidingsmogelijkheden en een aangename werkomgeving (voordelig bedrijfsrestaurant, toffe en open sfeer, soepel uurrooster, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering ...)

 

Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 44 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Financieel management
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Operations, Financieel management' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.