Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 15

Volgende

Team Manager Customer Care 2nd line

Bij EDF Luminus

Staat 19 dagen op Jobat.be

Onze 1600 medewerkers zetten zich elke dag in om van EDF Luminus de eerste energiepartner van onze klanten te maken die hen vooruitgang en comfort biedt dankzij onze 5-sterrenservice, onze innoverende en duurzame oplossingen, de wereldwijde expertise van EDF en onze sterke lokale verankering. #Power2Progress

We investeren in de productie van hernieuwbare energie en in energie-efficiëntiediensten om de klimaatopwarming te bestrijden en onze klanten te helpen hun energiefactuur te verminderen. Tot slot ontwikkelen we oplossingen rond flexibiliteit om het evenwicht tussen vraag en aanbod te bevorderen en bij te dragen aan de bevoorradingszekerheid.

Team Manager Customer Care 2nd line

Functieomschrijving

Missie

EDFL heeft als ambitie de nr. 1 te worden op vlak van klantgerichtheid binnen de sector. Customer Service is het department dat in direct contact staat met onze klanten. Onze missie is:Proud to serve our customers in the best and most efficient wayDe Team Manager Customer Service of Team Manager Billing 2nd line Service is verantwoordelijk binnen zijn/haar team om deze ambitie waar te maken. Hij/Zij is hierbij een inspirator voor de mensen op vlak van klantgerichtheid, en staat in voor een continue optimalisatie van de resultaten van de afdeling door het dagelijks opvolgen, coachen motiveren en ontwikkelen van zijn/haar mensen en het nemen van initiatieven tot verbetering van de werking van het departement.

Takenpakket
  • Verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse operationele organisatie van zijn/haar team: Dit houdt oa in:
    o In samenwerking met het Work Force Management (WFM) team, het opmaken van een optimale capaciteitsplanning van het team.
    o Het managen van de dagelijkse prioriteiten om een gelijkwaardige verdeling van de taken te bekomen en een optimale dienstverlening te realiseren tegen een zo laag mogelijke kost.
    o Het bewaken van de kwantitatieve en kwalitatieve KPI’s en daar waar nodig acties initieren ten einde de vooropgestelde targets te bereiken
  • Op een continue manier de medewerkers van het team coachen, begeleiden en motiveren teneinde enerzijds de kwaliteit en de performantie te verbeteren en anderzijds de individuele competenties van elke medewerker te ontwikkelen. De medewerkers bijstaan en ondersteunen waar nodig en hun zin voor verantwoordelijkheid en autonomie te vergroten.
  • Het houden van coachingsgesprekken om zowel de performantie als de motivatie op een hoog niveau te houden en het potentieel van de medewerker te ontwikkelen. Het afspreken en het opvolgen van actiepunten met medewerkers. Het stipt opvolgen van het evaluatieproces en de nodige actie ondernemen bij problemen; Dit in nauwe samenspraak met zijn/haar manager.
  • Als verbindingsfiguur optreden tussen het team en het management: op een consistente manier de boodschappen van het management communiceren maar tegelijk ook een spreekbuis zijn van zijn medewerkers naar het management.
  • Inspirator zijn voor het creëren en instandhouden van een klantgerichte cultuur: Dagelijks werken aan een klangerichte cultuur waar vragen van klanten op een effectieve en klantvriendelijke manier verwerkt worden en waar men dagelijks werkt aan actieve retentie. Het zelf ter hand nemen van complexe dossiers om de medewerkers te ondersteunen als voorbeeldfunctie.
  • Als leider van het team de medewerkers gidsen en begeleiden doorheen transformatieprocessen.
  • Het identificeren en uitwerken van opportuniteiten ter verbetering van de (kost)efficiëntie of kwaliteit van het team, rekening houdende met impact hiervan op andere teams. En dit met voldoende detail inzicht op de werking van de team processen maar tegelijk ook met een helikopterzicht op de wisselwerking van de teamprocessen met de andere bedrijfsprocessen.

Profiel

Kennis/Ervaring
  • Minimum Bachelor opleiding
  • Bewezen ervaring in een vergelijkbare functie (>3 jaar) in een Customer Service omgeving
  • Operationele People management ervaring
  • Project management skills
  • Kennis van MS Office
  • Talen: Een vlotte kennis van het Frans en/of Nederlands, basiskennis Engels en bereid bij te leren.

Aanbod

Er zijn minstens 4 goede redenen om bij ons te komen werken

EDF Luminus is een echte specialist in energie-oplossingen.
EDF Luminus blijft evolueren in een markt die steeds uitdagender wordt. Omdat we onze groene beloften effectief waarmaken, zijn we toonaangevend in duurzame energie. Onze eigen energie? Die wordt gevormd door onze mensen! Als rasechte ondernemers zetten zij elke dag veranderingen in gang. Ze innoveren volop en verbeteren zo continu onze diensten. Zodat onze klanten altijd kunnen rekenen op een absolute vijfsterrenservice.

We bieden je een wereld vol kansen.
Bij EDF Luminus sta je nooit stil. Hier ontdek je steeds nieuwe carrièrekansen: lokaal, maar ook internationaal. Je leert voortdurend bij dankzij innovatieve projecten en actieve kennisdeling.

Onze mensen maken het verschil.
EDF Luminus verwacht van zijn mensen dat ze altijd verantwoord handelen in de samenleving. Zelf nemen we onze verantwoordelijkheid door medewerkers actief te begeleiden en hun groei te steunen.

Bij ons groei je elke dag.
Onze mensen nemen hun carrière in eigen handen. Om uit te groeien tot experts in hun vak, breiden ze continu hun vaardigheden uit. Dankzij hun uitgebreide netwerk blijven ze bovendien bijleren.
Luik

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 20 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Luik meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.