Terug naar zoekresultaten

Team Manager Care SME & Real Estate (m/f)

Bij EDF Luminus | Limburg | Voltijds

Onze 1600 medewerkers zetten zich elke dag in om van EDF Luminus de eerste energiepartner van onze klanten te maken die hen vooruitgang en comfort biedt dankzij onze 5-sterrenservice, onze innoverende en duurzame oplossingen, de wereldwijde expertise van EDF en onze sterke lokale verankering. #Power2Progress

We investeren in de productie van hernieuwbare energie en in energie-efficiëntiediensten om de klimaatopwarming te bestrijden en onze klanten te helpen hun energiefactuur te verminderen. Tot slot ontwikkelen we oplossingen rond flexibiliteit om het evenwicht tussen vraag en aanbod te bevorderen en bij te dragen aan de bevoorradingszekerheid.

Team Manager Care SME & Real Estate (m/f)

Functieomschrijving

Missie

De Team Manager Care SME & Real Estate is een inspirator voor de mensen van zijn team op vlak van klantgerichtheid en professionalisme en staat in voor een continue optimalisatie van de resultaten van de afdeling door het dagelijks opvolgen, coachen motiveren en ontwikkelen van zijn/haar mensen en het nemen van initiatieven tot verbetering van de werking van het departement.

Takenpakket• Verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse operationele organisatie van zijn/haar team: Dit houdt oa in:
  • In samenwerking met het WFM team, het opmaken van een optimale capaciteitsplanning van het team.
  • Het managen van de dagelijkse prioriteiten om een gelijkwaardige verdeling van de taken te bekomen en een optimale dienstverlening te realiseren tegen een zo laag mogelijke kost.
  • Het bewaken van de kwantitatieve en kwalitatieve KPI’s en daar waar nodig acties initieren ten einde de vooropgestelde targets te bereiken

• Op een continue manier de medewerkers van het team coachen, begeleiden en motiveren teneinde enerzijds de kwaliteit en de performantie te verbeteren en anderzijds de individuele competenties van elke medewerker te ontwikkelen. De medewerkers bijstaan en ondersteunen waar nodig en hun zin voor verantwoordelijkheid en autonomie te vergroten.• Het houden van coachingsgesprekken om zowel de performantie als de motivatie op een hoog niveau te houden en het potentieel van de medewerker te ontwikkelen. Het afspreken en het opvolgen van actiepunten met medewerkers. Het stipt opvolgen van het evaluatieproces en de nodige actie ondernemen bij problemen.• Als verbindingsfiguur optreden tussen het team en het management: op een consistente manier de boodschappen van het management communiceren maar tegelijk ook een spreekbuis zijn van zijn medewerkers naar het management. • Inspirator zijn voor het creëren en instandhouden van een professionele cultuur: Dagelijks werken aan een professionele cultuur waar vragen van klanten op een effectieve en professioneel manier verwerkt worden en waar men dagelijks werkt aan actieve retentie. Het zelf ter hand nemen van complexe dossiers om de medewerkers te ondersteunen als voorbeeldfunctie.• Als leider van het team de medewerkers gidsen en begeleiden doorheen transformatieprocessen.
Je stimuleert de autonomie, de samenwerking en de verantwoordelijkheidszin van de leden van je team.• Het identificeren en uitwerken van opportuniteiten ter verbetering van de (kost)efficiëntie of kwaliteit van het team, rekening houdende met impact hiervan op andere teams. En dit met voldoende detail inzicht op de werking van de team processen maar tegelijk ook met een helikopterzicht op de wisselwerking van de teamprocessen met de andere bedrijfsprocessen. • Het opvolgen van performancie en kwaliteit van de externe partners. En regelmatig overleg organiseren met/bij de externe partners om lopenden activiteiten te bespreken.
• Het opbouwen en onderhouden van goede relaties met de Care & B2B teams, Sales, Marketing en OE.

Profiel

Kennis/Ervaring• Master- of bachelordiploma in een economische of handelsrichting
• Bewezen ervaring in een vergelijkbare functie (>3 jaar) in een Customer Service omgeving
• Een eerste operationele People management ervaring
• Project management skills
• Kennis van MS Office
• Talen: Een vlotte kennis van het Frans en Nederlands, basiskennis Engels en bereid bij te leren.

Aanbod

Er zijn minstens 4 goede redenen om bij ons te komen werken

EDF Luminus is een echte specialist in energie-oplossingen.
EDF Luminus blijft evolueren in een markt die steeds uitdagender wordt. Omdat we onze groene beloften effectief waarmaken, zijn we toonaangevend in duurzame energie. Onze eigen energie? Die wordt gevormd door onze mensen! Als rasechte ondernemers zetten zij elke dag veranderingen in gang. Ze innoveren volop en verbeteren zo continu onze diensten. Zodat onze klanten altijd kunnen rekenen op een absolute vijfsterrenservice.

We bieden je een wereld vol kansen.
Bij EDF Luminus sta je nooit stil. Hier ontdek je steeds nieuwe carrièrekansen: lokaal, maar ook internationaal. Je leert voortdurend bij dankzij innovatieve projecten en actieve kennisdeling.

Onze mensen maken het verschil.
EDF Luminus verwacht van zijn mensen dat ze altijd verantwoord handelen in de samenleving. Zelf nemen we onze verantwoordelijkheid door medewerkers actief te begeleiden en hun groei te steunen.

Bij ons groei je elke dag.
Onze mensen nemen hun carrière in eigen handen. Om uit te groeien tot experts in hun vak, breiden ze continu hun vaardigheden uit. Dankzij hun uitgebreide netwerk blijven ze bovendien bijleren.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij EDF Luminus

Alle jobs Customer service

Populaire jobs in Customer service:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.