Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 14

Volgende
Michael Page

Team leader Contact Center

Als teamleader bent u verantwoordelijk voor de voorbereidende, operationele, ondersteunende en organisatorische taken.

Michael Page | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 22 dagen op Jobat.be

Actieve speler in de verzekeringen met de voornaamste focus op klanten- en servicetevredenheid.

Team leader Contact Center

Functieomschrijving

Keywords: Team Leader / Team Leider / Team manager / Supervisor / Contact center manager / Call center manager / Customer Services manager / coach / Insurances / Verzekeringen

In deze functie sta je samen met 2 collega-teamleaders in voor de dagelijkse coördinatie van de activiteiten van de klantendienst, het coachen en evalueren van de medewerkers en het beheer van projecten om de werking van de dienst steeds verder te optimaliseren. Het doel is om de bestaande succesvolle contact center volledig uit te bouwen tot een volwaardige customer services afdeling (administratie, mails,…). Je rapporteert rechtstreeks aan de manager van de klantendienst.

Als teamleader bent u verantwoordelijk voor de voorbereidende, operationele, ondersteunende en organisatorische taken. Dit houdt in:

- de begeleiding van de klantendienst medewerkers, hun opleiding en coaching in functie van hun ervaring en kennis;

- het correct informeren van de medewerkers en het beantwoorden en opvolgen van hun vragen;

- de evaluatie van de klantendienst medewerkers en deelname aan de rekrutering van nieuwe medewerkers;

- het dagelijks beheer en implementeren van het personeelsbeleid;

- het coördineren en organiseren van het werk, de planningen opmaken, toepassen en wijzigen

- het coördineren van de uitvoering van projecten en de vooruitgang ervan in het oog houden

- het opvolgen en behalen van objectieven op basis van KPI's;

- de kwaliteitscontrole: gesprekken beluisteren en kwalitatieve analyse;

- de continue verbetering: analyse van interne procedures, voorstellen formuleren en het implementeren van verbeteringen;

- informatiebeheer: kennis van informatiebronnen en -processen, coördinatie van informatiestromen;

- Bij overbelasting spring je bij in het opnemen van de oproepen. Indien nodig neem je oproepen over in geval van moeilijke gespreken en klachten.

Profiel

- Je beschikt over minstens 3 jaar ervaring als teamleader binnen een klantendienst en/of contact center;

- Je communiceert vlot, zowel mondeling als schriftelijk, in het Frans en het Nederlands en je hebt een goede beheersing van het Engels;

- Je bent klant- en servicegericht en je hebt commerciële feeling.

- Je bent zeer stressbestending, oplossingsgericht en sterk in multitasking;

- Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket (o.a. rapporteringen in Excel);

- Je bent positief ingesteld, constructief en je omarmt veranderingen;

- Je werkt in 2 shiften tussen 8u-16u en/of 9u-17u, afwisselend met je collega's.

Aanbod

- Marktconform loon en extralegale voordelen als maaltijdcheques, transportvergoeding, hospitalisatie en ambulante verzekering, groepsverzekering, …

- Een modern kantoorgebouw in hartje Brussel, goed bereikbaar met openbaar vervoer en met de mogelijkheid tot thuiswerk (1dag/week).

- Een ruim aanbod aan interne opleiding en ontwikkelingsmogelijkheden.

Interesse?

Michael Page Belgium
Lisa Li
+32 2 290 97 64
Bastion Tower Marsveldplein 5 Place du Champ de Mars 5 1050 Brussels
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 17 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.