Terug naar zoekresultaten
STIB-MIVB

Team Leader Claims (M/V)

Bij STIB-MIVB

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt een cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad.
De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers.
Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Team Leader Claims (M/V)

Functieomschrijving

Je werkt in het departement Corporate Legal Affairs - Claims & Insurance en je rapporteert aan de Claims Manager. De hoofdopdracht van het departement bestaat erin de ongevallen en incidenten tussen de onderneming en derden te beheren.

Als Team Leader Claims is het jouw taak om in te staan voor het operationeel beheer van het team met het oog op het kwaliteitsvol en efficiënt volbrengen van zijn taak.

Meer in detail:
  • Je geeft leiding aan een team van 11 dossierbeheerders en 2 administratieve assistenten die instaan voor het verwerken van alle soorten van schadegevallen (ernstige en minder ernstige, met en zonder lichamelijk letsel, zowel in de rol van verdediger als van eiser) in de boeiende wereld van het openbaar vervoer.
  • Je waakt over de goede werking, opleiding en ontwikkeling van de interne medewerkers om over een performant team te beschikken en zodoende te voldoen aan de criteria inzake kwaliteit, service en termijnen. Je treft maatregelen op korte termijn om een goede dienst¬verlening te verzekeren op basis van de Key Performance Indicators en de analyses van rapporten.
  • Je stemt de dragers en de werkprocedures op elkaar af en zorgt voor de gepaste opleiding voor de nieuw aangeworven medewerkers.
  • Je begeleidt het Change Management zodat alles aansluit op het implementeren van het nieuwe beheersysteem.
  • Je bereidt de verschillende statistieken voor met het oog op de opmaak van het jaarlijks rapport van Claims en beantwoordt de vragen van de verschillende diensten ter zake.
  • Je controleert de conformiteit van de betalingen in de ongevallen- en incidentendossiers met de bedragen en de machtigingen.

Profiel

  • Je hebt een Master in de rechten of een diploma van hogere studies in die richting.
  • Je opleiding is aangevuld met een goede praktische ervaring met het regelen van Roll-On/Roll-Off schadegevallen, materiële schade en lichamelijke letsels alsook met team-beheer.
  • Je hebt een goede juridische kennis van de wetten over burgerlijke en strafrechtelijke aansprakelijkheid, van de rechtspraak over RoRo, gemeenrecht en arbeidsongevallen en je kent ook de reglementering aangaande verzekeringen.
  • Je kunt werken met MS Office alsook met de reken- en rapporteringstools en je bent vertrouwd met de module "Boekhouding" van SAP.
  • Je kunt werken in het Nederlands en het Frans, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je persoonlijke kwaliteiten: je werkt goed georganiseerd, logisch en gestructureerd; je bent klant- en servicegericht; je bent een geboren coach en houdt ervan om je medewerkers in hun dagelijks werk te motiveren en te ondersteunen.

Aanbod

  • Een gevarieerde en boeiende functie in een dynamische en aangename werkomgeving.
  • Een bedrijf dat garant staat voor professionele stabiliteit, een lange termijn visie, en projecten die een impact hebben op het dagelijks leven en de mobiliteit van de mensen.
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, via interne en externe opleidingen, maar ook met lange termijn carrièremogelijkheden.
  • Een kwalitatieve, professionele werkomgeving en een competitief salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 35 betaalde vakantiedagen per jaar, gratis abonnement openbaar vervoer (MIVB, TEC en De Lijn), en tot 75% korting op het NMBS abonnement voor woon-werkverkeer.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij STIB-MIVB

Alle jobs Schadebeheerder

Populaire jobs in Schadebeheerder:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over STIB-MIVB?

Volg dit bedrijf

Maak werk van ons talentennetwerk en breng Brussel mee in vervoering. 

Brussel in beweging brengen, dat doen niet enkel onze chauffeurs. In al onze functies werk je met een hart voor Brussel en zet je mee je schouders onder de MIVB. Want al onze medewerkers zorgen er samen voor dat de reizigers van A naar B geraken. En ook naar de AB.

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad. 


De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers. 


Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Interesse ? Aarzel dan zeker niet en soliciteer via onze jobsite jobs.stib-mivb.be

STIB-MIVB

Koningstraat 76 76, 1000 Brussel

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Schadebeheerder' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.