Terug naar zoekresultaten Vorige

14 van 30

Volgende

Stage Sponsoring & Events

Mediahuis | Hasselt | Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

Het Belang van Limburg

“Onze regio is onze leidende stem” (Marc Vangeel, CEO)

Limburger en Wereldburger

Het Belang van Limburg is dé krant van Limburg. Elke dag bereiken we 1 op 2 Limburgers. Dit is niet alleen uniek in Vlaanderen, ook internationaal doet niemand ons dat na.

Het Belang van Limburg covert lokaal, regionaal, nationaal en internationaal nieuws in een slimme Limburgse mix. Onze krant valt ook op om de frequentie van de supplementen. De Sportbijlage op maandag, De Goed Nieuws krant op dinsdag, ‘Wanatoe’ op woensdag en ‘Het Weekend begint op Vrijdag’ op vrijdag. Daarnaast heeft Het Belang van Limburg ook nog eens 10 extra lokale edities. Dit Hyperlokaal project is uniek!

Een band met de krant

Even uniek is onze band met de lezers via onze Life Circle Specials. Het Belang van Limburg wil er op elk belangrijk moment uit het leven van de Limburger bij zijn. Daarom hebben we een Babyspecial bij geboorte, het Eerste Klasje voor school, een Communiespecial, de Goednieuwskrant voor elke dag, de Geslaagdenkrant en een special rond Overlijden rond 1 november.

Stage Sponsoring & Events

Functieomschrijving

... een Stagiair Sponsoring & Events voor Het Belang van Limburg. En we denken dat jij de ideale kandidaat bent.

Profiel

is iemand die er wil in vliegen. Iemand die nog op de studiebanken zit, maar eigenlijk niet kan wachten om de theorie aan de praktijk te toetsen.

Aanbod

Natuurlijk ken jij Het Belang van Limburg, een van de grootste kranten van Vlaanderen. Het zeskoppige marketingteam kan iemand als jij goed gebruiken, onder meer omdat je een allrounder bent, snel wil leren en van aanpakken weet.

Wat je stageopdracht inhoudt, valt niet zomaar in één-twee-drie uit te leggen. Je maakt deel uit van het team Sponsoring & Events en werkt mee aan evenementen zoals Limburgse Ondernemer van het Jaar, HBVL Dwars door Hasselt, 140 jaar HBVL en de rondleidingen in ons nieuwe gebouw.
Je andere opdrachten liggen in verschillende domeinen: lezersacties, loyalty en online marketing. Een greep uit je takenpakket: de coördinatie en opvolging van events, het opmaken van sponsorcontracten, campagnebriefings opstellen, mediaplannen uitwerken, online wedstrijden opvolgen, enz. Doe je dat helemaal alleen? Tuurlijk niet, je collega’s zijn er om je te helpen. Maar je handje vasthouden, dat doen ze nu ook weer niet.

Interesse?

is interessant, maar niet het allerbelangrijkste. Het is oké als je dit jaar afstudeert als master of bachelor in marketing, communicatie, of eventmanagement. Maar minstens zo belangrijk vinden wij jouw teamgeest, communicatietalent en stressbestendigheid. Je bent een echte doener, flexibel en je weet perfect wat er zoal in Het Belang van Limburg staat. Je bent goed vertrouwd met courante MS office-toepassingen en voelt je als een vis in het water op sociale media. Je hebt een rijbewijs en kan minstens drie maanden stage bij ons lopen tussen september 2018 en januari/februari 2019.
Hasselt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over Mediahuis?

Volg dit bedrijf

Mediahuis is een van de toonaangevende mediagroepen in België en Nederland. Wij geven sterke nieuwsmerken uit, in print en digitaal: De Standaard, Het Nieuwsblad/De Gentenaar, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg, NRC Handelsblad en nrc.next. Daarnaast zijn er onze digitale classifieds-platformen: Jobat.be, Zimmo.be en Vroom.be.

 

Wij geven elke dag het beste van onszelf, voor de zowat 760.000 mensen die onze kranten kopen en voor onze 1,6 miljoen digitale nieuwsconsumenten. Wil je meestappen in dat grote nieuwsverhaal? Bekijk onze jobaanbiedingen of solliciteer spontaan.

Mediahuis

Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven

“Het evolueert eigenlijk nog sneller dan ik dacht”

Het was Gert Ysebaert zelf die, nu zo'n jaar geleden, de Academie op gang schopte tijdens een open sessie samen met Peter Hinsen. De boodschap die hij toen bracht, was duidelijk:

Lees meer

Mediahuis: hét voorbeeld van succesvolle omgang met online video

Online video is bij Mediahuis in enkele jaren tijd een stevige business geworden. Zelfs tv-zenders zijn inmiddels afnemers. Manager Patrick Saliën legt tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag uit hoe dit grote nieuwsmediabedrijf de inzet en exploitatie van online video aanpakt.
Lees meer

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Event marketing' jobs in Hasselt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.