Terug naar zoekresultaten
Heidelberg

Service Manager

Garant staan voor uitstekende service in grafische sector

Via Heidelberg

Heidelberg Benelux (voorheen Plantin en Tetterode) is een onderdeel van de Heidelberg groep, wereldspeler in de ondersteuning van de grafische industrie met high-end machines, service en verbruiksgoederen. Met hun 11.500 medewerkers, 11 productievestigingen en sales- en servicekantoren over de hele wereld hebben ze afgelopen boekjaar meer dan 2,5 miljard euro omzet gerealiseerd. In de Heidelberg Benelux vestigingen in Evere en Haarlem werken in totaal een 180-tal mensen.
 

Service Manager

Functieomschrijving

Focus  op resultaat en kwaliteit
  • Je bouwt mee aan een presterend service team, met commitment naar de klant, onze producten, de onderneming en naar elkaar. Als people management stuur je een team aan en neem je een motiverende en coachende houding aan.
  • < >Je bouwt je netwerk op binnen onze Benelux organisatie, met de service-organisaties in de buurlanden én met de centrale ondersteunende afdelingen van Heidelberg in Duitsland.
  • Je hebt oog voor kwaliteit en verbetering van processen. Als lid van de Benelux Service staf, draag je actief bij aan de opbouw en bijsturing van onze servicestrategie. Je werkt lokaal mee aan het realiseren van de globale doelstellingen van het bedrijf.
  • Je werkt hoofdzakelijk vanuit ons kantoor in Brussel (Evere), af en toe ook vanuit het kantoor in Nederland (Haarlem). Daarbij zul je ook veel onderweg zijn in de Benelux, met de nadruk op België, om de technici uit jouw team “on site” te bezoeken en met klanten te overleggen over de dienstverlening.
  • Je maakt deel uit van het Middle Management team van Heidelberg Benelux en rapporteert aan de Service Director Benelux.

Profiel

Coachende people manager met technische affiniteit
 
  • Je hebt ervaring opgebouwd binnen een servicedepartement en hebt ervaring methet aansturen van een team.
  • Je hebt technische affiniteit en een goed analytisch vermogen. Je bent een procesdenker.
  • Je bent doelgericht ten aanzien te behalen kwantitatieve resultaten, waarbij jouw efficiëntie, creativiteit en flexibiliteit je zullen helpen.
  • Doorzettingsvermogen en incasseringsvermogen zijn eigenschappen die in onze veranderende organisatie onmisbaar zijn.
  • Je hebt kennis van en ervaring metMicrosoft Office tools. Ervaring met een ERP-systeem, bij voorkeur SAP, strekt tot aanbeveling.
  • Je bent tweetalig Nederlands / Frans en kan je goed uitdrukken in het Engels. Kennis van het Duits is een plus.

Aanbod

Ons aanbod
  • Je maakt deel uit van de marktleider in de Benelux en de referentie in de sector.
  • Je komt terecht in een gezond, stabiel en innovatief bedrijf.
  • Je krijgt een marktconform salaris, een bedrijfswagen en aantrekkelijke extralegale voordelen.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Maintenance manager
  • Sector: Industrie en Machinebouw
  • Evere (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Maintenance manager' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.