Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 24

Volgende
Cipal Schaubroeck Nazareth

Service Desk Medewerker

Cipal Schaubroeck Nazareth | Nazareth | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 5 dagen om te solliciteren

Cipal Schaubroeck is dé IT- en HR-partner voor overheden. Naast een betrouwbare partner voor loonadministratie, personeelsbeleid en juridisch advies, zijn wij ook marktleider in Data Center Services, Managed Services, IT-consultancy en audits.

Onze diepgaande kennis van de overheidssector, gekoppeld aan krachtige en efficiënte HR- en IT-diensten maakt het verschil voor onze klanten.

Service Desk Medewerker

Functieomschrijving

Locatie: Nazareth

Laten we ons kort even voorstellen.

Heb je je ooit al afgevraagd hoe de overheid erin slaagt zo veel gegevens en vragen van burgers te beheren? Daar speelt Cipal Schaubroeck een grote rol!

Wij ontwerpen namelijk allerlei applicaties die gebruikt worden door onder meer gemeentes, steden, provincies, OCMW’s en gelijkaardige organisaties. Of je nu een nieuwe identiteitskaart gaat aanvragen of als gewetensvolle burger je stem uitbrengt in het stemhokje, grote kans dat hiervoor onze software gebruikt wordt! Ook de ambtenaren zelf zijn blij met onze diensten, want wij zorgen ervoor dat hun lonen tijdig op hun rekening staan.

Wil je graag je stempel drukken op de digitale efficiëntie van jouw eigen overheid, lees dan zeker even verder.

Als Service Desk Medewerker ben jij de dagelijkse steun en toeverlaat van onze klanten!

Hoe ziet jouw dag als Service Desk Medewerker eruit?

  • Jouw team ontwerpt toepassingen specifiek voor de lokale overheidssector en als Helpdeskmedewerker heb jij een heel belangrijke rol in deze context.
  • 's Ochtends neem je een koffietje en zorg je dat je fris en klaar bent voor alle vragen die onze klanten op jou kunnen afvuren. Misschien begeleid je de klant naar het juiste gebruik van onze pakketten, of stuit je op een meer structureel probleem waarvan je onze developers op de hoogte brengt.
  • Sommige klanten hebben mogelijks vragen die eerder over de inhoud van het domein gaan dan over het gebruik van de software. Geen probleem voor jou, want jij bent niet bang om je te verdiepen in de context waarbinnen de applicatie ingezet wordt. Zo wordt jij ook een beetje overheidsspecialist en kan je onze klanten nog beter verder helpen.
  • Jouw suggesties en opmerkingen gebaseerd op jouw dagelijkse klantencontact worden ingezet om onze producten verder te optimaliseren!

Heb je zin om ons team te versterken?

Klik dan snel op de knop “Solliciteer nu” en bezorg ons je CV en contactgegevens.
Onze HR-collega Stephanie bezorgt je zo snel mogelijk feedback.

Een eerste kennismakend gesprek kan zelfs vanuit je luie zetel: voor de minder vroege vogels bestaat er ook de mogelijkheid tot een Skype-gesprek. Hoe dan ook doen we ons best om jouw sollicitatieproces zo vlot mogelijk te laten verlopen!

Profiel

Welke kwaliteiten heb je best al in huis?

  • Deze functie omhelst veel klantencontact, zowel telefonisch als via mailverkeer. Je hebt dan ook best een voorkeur voor sociaal contact binnen jouw werk, een klantgerichte attitude en goede communicatieve vaardigheden.
  • Je zoekt ook graag creatief en innovatief naar oplossingen en denkt mee met de klant. Zelfstandigheid is in dit proces belangrijk, net als een goede rapportage naar je team toe. Je bent niet bang om bij te leren en verder te kijken dan je neus lang is!
  • Je hebt een goede kennis van Word en in het bijzonder van samenvoegen en opmaakprofielen.
  • Onze teams zijn een bonte bende: bij Cipal Schaubroeck kan je jezelf zijn. Wie je ook bent, je hebt wél de juiste motivatie, durf en goesting nodig om je volledig te smijten in je droomjob!

Welke vaardigheden helpen wij je verder ontwikkelen?

Als je dit al in huis hebt, geweldig! Indien niet, geen zorgen: wij geven je de kans om on the job bij te leren.

  • In het beste geval heb je reeds ervaring met de lokale overheidsmarkt en de bijhorende processen. Indien niet, zorgen wij dat je een grondige domeinkennis kan opbouwen!
  • Jouw klantgerichte vaardigheden worden waar nodig stevig aangescherpt, eventueel met opleidingen.

Aanbod

Waarom werken bij Cipal Schaubroeck?

Cipal Schaubroeck is een fusie van twee gevestigde waarden binnen ons domein. Als marktleider zijn we constant aan het groeien met een strategische toekomstvisie in het achterhoofd.

Onze open cultuur en vlakke hiërarchie worden erg gewaardeerd door onze medewerkers. Binnen CS krijg je tevens tal van mogelijkheden tot ontwikkeling en kan je je kennis en vaardigheden permanent bijschaven.

Bovendien zijn beide sites zeer vlot bereikbaar!

En geef toe, wie wil er nu geen kijkje nemen achter de schermen van het grootste bedrijf van het land: de overheid?

Interesse?

Wil je eerst meer weten? Voor vragen of feedback kan je steeds terecht bij Stephanie via volgende contactgegevens: (+32)477 999 566 | stephanie.decock@cipalschaubroeck.be Ook hier vormt een puur informatief Skype-gesprek vanuit je eigen zetel geen enkel probleem!
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.