Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 10

Volgende
Itzu Jobs Customer Contact

Service Desk Medewerker NL/FR

Itzu Jobs Customer Contact | Berchem | Interim optie vast, Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

24+ is hét Customer Contact Center van KBC. Ze verzorgen de administratieve en niet-commerciële ondersteuning van klanten, en de administratieve ondersteuning van kantoren, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live. Binnen die brede waaier aan klantencontacten staat de kwaliteit van alle interacties op de eerste plaats. Hun doel? Bij alle klanten, zowel intern als extern, een positief gevoel achterlaten en bijdragen aan het imago van de producten en diensten die KBC te bieden heeft.
24+ is hét Customer Contact Center van KBC. Ze verzorgen de administratieve en niet-commerciële ondersteuning van klanten, en de administratieve ondersteuning van kantoren, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live. Binnen die brede waaier aan klantencontacten staat de kwaliteit van alle interacties op de eerste plaats. Hun doel? Bij alle klanten, zowel intern als extern, een positief gevoel achterlaten en bijdragen aan het imago van de producten en diensten die KBC te bieden heeft.
 

Service Desk Medewerker NL/FR

Functieomschrijving

Als Service desk medewerker heb je een brede expertise waar je de technische ondersteuning van de bankautomaten op je neemt en dit zowel telefonisch en per e-mail. Je zal hierbij collega’s van het kantorennet van KBC ondersteunen door de correcte vraagstelling te hanteren, het probleem te definiëren en de gepaste oplossing te voorzien. Je behandelt mails, voert registraties uit en volgt het ticketingsysteem op. Bij uitzonderlijke problemen kan je altijd terecht bij een collega van het team Operational Support.
 

Profiel

Als Service desk medewerker ben je uiteraard communicatief krachtig en klantgericht. Je legt graag contact, bent empathisch ingesteld en slaagt er in om informatie op een bevattelijke manier over te brengen. Je bent sterk in het analyseren van ingewikkelde problemen en gaat daarna voor de ideale probleemoplossing door de juiste procedures te respecteren en te hanteren. Je bent gemotiveerd om elke dag bij te leren aangezien je in een steeds veranderende omgeving aan de slag bent. Je kan zelfstandig werken en weet de juiste prioriteiten te stellen om een optimale werking te garanderen.

Een zekere voorkennis op het vlak van nieuwe technologieën, beveiliging en computersystemen geven je een stapje voor. Vanzelfsprekend voor deze job ben je perfect tweetalig: Nederlands/Frans.
 

Aanbod

Kom terecht in een groeiende en evoluerende organisatie. Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd. Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn in combinatie met een aangename werkplek! Je ontvangt een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen met een uitstekende opleiding en daarna begeleiding on the job. Je komt terecht in een job waar kwaliteit boven kwantiteit staat, waardoor het team van Service desk zich kan onderscheiden binnen de sector van Customer Care Centers.
 
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 19 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds
  • Maaltijdcheques

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.