Terug naar zoekresultaten

Service Delivery Coordinator

Bij Smals

Meer dan 1800 professionals omarmen bij Smals elke dag de toekomst door zich in te zetten voor ICT for Society. Hoogtechnologische ICT-systemen zorgen voor meer efficiëntie in de belangrijke sociale verantwoordelijkheidsdomeinen van onze klanten zoals werk, gezin en gezondheid. Het eHealthplatform, een beveiligd uitwisselingsplatform voor medische informatie, zal papieren doktersbriefjes en doktersvoorschriften op termijn overbodig maken. Daarnaast zorgt de ICT-service Dimona er voor dat de RSZ de sociale bescherming van 4 miljoen werknemers snel kan laten evolueren, ongeacht hoe snel ze van job veranderen. Handig? Jazeker, en uitdagend ook.

Service Delivery Coordinator

Functieomschrijving

Als Service Delivery Coordinator ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de operationele services die gedefinieerd zijn in samenwerking met de klant.
Hiervoor neem je deel aan service meetings met de klant en de directie, fungeer je als SPOC, breng je op de vastgestelde tijdstippen verslag uit over de KPI’s, de SLA’s, het Problem Management, het Incident Management, het Change Management en het Release Management.
Om te garanderen dat de SLA's (hoge beschikbaarheid) nageleefd worden en dat aan de behoeften van de klant voldaan wordt, pas je de gedefinieerde SLA's aan.
Je integreert het Incident Management, het Problem Management en het Release Management in een globale aanpak voor serviceverlening aan de klant.
Je fungeert als SPOC voor de klant met betrekking tot bepaalde aspecten van het Service Management.
Tot slot zorg je voor een regelmatige reporting met inbegrip van management- of performantierapporten.

Profiel

Je ben in het bezit van een Masterdiploma en kan terugblikken op een ervaring van minimum 3 jaar in een transversale IT-functie in een infrastructuurdepartement.
Op het vlak van systeembeheer (server, netwerk, middleware, DB) heb je een goede basiskennis.
Je hebt kennis van governance-methodologieën zoals ITIL en van de aspecten inzake Service Delivery. Een ITIL-certificatie is een pluspunt. Je bent ook vertrouwd met businessanalyse en procesanalyse.
Je neemt je verantwoordelijkheden en bent klant- en resultaatgericht.
Je doorzettingsvermogen is één van je voornaamste kwaliteiten en je aarzelt niet om de zaken in handen te nemen.
Je beschikt over een analytische geest en je bent flexibel en stressbestendig.
Je bent diplomatisch maar ook assertief wanneer dat nodig is.
Je drukt je vlot uit in het Nederlands en het Frans.

Aanbod

Bij Smals bouw je mee aan complexe ICT-services die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Zowel in application development als in ICT infrastructure of ondersteunende diensten is opleiding, specialisatie en carrière mogelijk. ICT for Society wordt daarnaast geflankeerd door een nadrukkelijke balans tussen werk en leven, marktconforme lonen, een hospitalisatieverzekering, 2e pensioenpijler, maaltijdcheques en telewerk. Smals betaalt het openbaar vervoer 100% terug en zorgt voor maximaal bereikbare kantoren. Bovendien voert Smals een gelijkekansenbeleid.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Smals

Alle jobs Project management

Populaire jobs in Project management:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Project management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.