Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 91

Volgende
Partena

Sales Support Officer

Bij Partena

Staat 20 dagen op Jobat.be

Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies, onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

Sales Support Officer

Functieomschrijving

Welke is de uitdaging ?

Als Sales Support Officer bied je ondersteuning aan de verkoop teams en de klanten van het Medium en Large segment van het Sociaal Secretariaat. Je draagt bij tot de toename van het klantenportefueille van de klanten van Partena Professional en je verzorgt de klanttevredenheid.

Hiervoor:
•    Sta je proactief in voor het administratieve beheer van de verkoopactiviteiten als opvolging van de actieplannen.
•    Stel je, op basis van de gecentraliseerde gegevens , commerciële offertes op die je ook opvolgt. Je houdt tevens de uitzonderingen bij .
•    Maak je aansluitingsdocumenten op met behulp van de tools die ter beschikking gesteld worden ; je kijkt er de conformiteit van na om ervoor te zorgen dat ze door derden aanvaard worden (RSZ, FOD Financiën,….).
•    Controleer je de aansluitingsdocumenten op hun kwaliteit alvorens ze over te maken aan de betrokken diensten.
•    Contacteer je telefonisch prospecten en / of klanten om de inlichtingen ,die pertinent zijn voor de samenstelling van de dossiers ,te verzamelen.
•    Beantwoord je de vragen van de klanten.
•    Bied je, op vraag van het management, ondersteuning aan de verkoop teams bij de opvolging van de procedures en de interne werkmiddelen.
•    Werk je nauw samen met andere diensten om de opvolging van de Sales leads te doen.
•    Houd je je op de hoogte van de evoluties binnen je domein.


Wie ben je ?
•    Je hebt een eerste ervaring als Administratieve Assistent (e ) , Sales Support, Inside Sales, etc.
•    Bij voorkeur heb je een ervaring binnen een sociaal secretariaat.
•    Tweetalig, beheers je het Nederlands en het Frans.
•    Door je voorkeur voor administratief werk, heb je zin voor organisatie en ben je heel nauwkeurig in het opvolgen van regels en procedures.
•    Je bent analytisch ingesteld.
•    Je bent proactief en je aarzelt niet om de klanten en de prospecten te contacteren om hun noden te anticiperen.
•    Je bent stressbestendig en de verwerking van taken binnen een korte termijn schrikt jou niet af.
•    Je bent klantgericht ; je kan je gesprekspartner overtuigen en een standpunt verdedigen.


Zin om de uitdaging aan te gaan ?
Vul je profiel aan via deze link en vertel ons wat jou motiveert.


Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.