Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Antwerpen

Sales assistant (m/v) bij internationaal bedrijf - FT of 4/5e (1249450)

1249450

Via Secretary Plus Antwerpen

Nog 6 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is reeds 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten, vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Sales assistant (m/v) bij internationaal bedrijf - FT of 4/5e (1249450)

Functieomschrijving

Voor onze internationale klant in Antwerpen zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Service medewerker met de ambitie om mee te groeien met het bedrijf en processen te verbeteren. Als Customer Service medewerker ben je verantwoordelijk voor:

* Het bieden van (administratieve) ondersteuning aan nationale en internationale klanten met betrekking tot productinformatie, orders en leveringen;

* Functioneren als eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten;

* Zorg dragen voor het registreren, verwerken en opvolgen van orders die binnen komen;

* Opmaken van de nodige documenten voor internationaal transport en transporten vastleggen (CMR’s, A-documenten);

* Verantwoordelijk voor het opstarten en coördineren van exporttransporten;

* Verantwoordelijk voor het opvolgen van levertermijnen en deze naar de klant te bevestigen;

* Opvolgen en beheren van de KPI’s van klanten en de afdeling;

* Voorbereidende werkzaamheden treffen om de klachten op te lossen;

* Zorg dragen voor de rapportage van de maandelijkse handelingen ter voorbereiding van de facturatie;

* Signaleren van knelpunten en actief bijdragen aan verbeteringsprojecten.

Profiel

* Bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring;

* Relevante ervaring is een pluspunt;

* Je bent zeer gedreven, weet van aanpakken, denkt graag mee en neemt initiatief;

* Ervaring met warehouse activiteiten is een pluspunt;

* Uitstekende kennis van Nederlandse en Engelse taal (Frans of een andere bijkomende taal is een pluspunt);

* Vlotte kennis van MS Office (Kennis van ERP of JDE is een pluspunt).

Aanbod

* Je komt terecht in een dynamische en groeiende organisatie;

* Indien je je bewijst, zijn er zeker doorgroeimogelijkheden; 

* In jouw functie ben je de spil tussen planning, sales en productie en heb je voortdurend contacten;

* Je werkt 40u per week waardoor je naast je 20 verlofdagen nog 12 adv dagen opbouwt. Ook 4/5 werken is mogelijk;

* Je kan rekenen op een uitgebreid salarispakket;

* Je krijgt direct een contract onbepaalde duur (geen interimperiode).

Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.